Lindows 4.5 - HELP

  • Argh...


    Prøvede at boote på Lindows 4.5 CD´en for at installere OS´et på en partition, men da den kom til install og jeg skulle vælge en harddisk/partition, så fandt den ingen....


    ... Ingen af mine harddisk og ingen af partitionerne...


    NTFS, FAT32, Upartitioneret plads ..... Intet gad den finde...


    Hm... Har på fornemmelsen at det er fordi den ikke finder mine SATA ... Kører uden IDE-diske ...


    Nogle forslag ?...

  • Mit Lindows kunne fint finde min HDD (og alle 3 partitioner derpå) da jeg ville installere det, men så snart jeg havde fået det installeret og bootet det op, kunne jeg ikke rigtigt hitte ud af at finde mine resterende partitioner end dén hvorpå det var installeret.


    Ledede og ledede, men det resultat at der nu igen ligger XP på den. :rolleyes:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • rotte - just dont do it! ;)


    Lindows er nok noget af det dårligste jeg har prøvet i mit liv (og jeg har kørt Win95 Beta 7.....) hehe
    Det er ikke den tid værd efter min mening.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel
    Mit Lindows kunne fint finde min HDD (og alle 3 partitioner derpå) da jeg ville installere det, men så snart jeg havde fået det installeret og bootet det op, kunne jeg ikke rigtigt hitte ud af at finde mine resterende partitioner end dén hvorpå det var installeret.


    Ledede og ledede, men det resultat at der nu igen ligger XP på den. :rolleyes:


    samme her...


    gir dkwolf ret.. det er ikke særlig fedt ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf
    rotte - just dont do it! ;)


    Lindows er nok noget af det dårligste jeg har prøvet i mit liv (og jeg har kørt Win95 Beta 7.....) hehe
    Det er ikke den tid værd efter min mening.


    Æv... For har lige slettet af mine andre Linux-versioner da jeg havde brug for plads.... Ja, man sletter altid noget man får brug for senere... ;(


    Men så må jeg vel i gang igen... Skal bare have et eller andet jeg kan bruge ... Skal alligevel køre Dual-Boot da Windows IMO desværre ikke helt kan undværres...


    Men skal til firma-fest her om et par timer, så det må vente lidt endnu... :))