Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

Martinkf94

Gæst

1

lørdag, 29. december 2012, 02:44

Hej tweakers.
jeg er støt ind i et problem jeg håber i kan hjælpe mig med :)
Problemet er med min bærbar windows 7 Pro, som af en aller anden grund, bliver ved med at låse når jeg ikke er "aktiv" på den.
Den låser selvom jeg sidder og ser videoer på f.eks. Youtube, så er nød til konstant at bevæge musen for at det ikke sker.

Hvad jeg har gjort indtil videre:
Været inde i Kontrolpanel\System og sikkerhed\Strømstyring -> sætte alt til aldrig at gå i dvale/slumre.

Været inde i Kontrolpanel\Udseende og personlige indstillinger\Personlige indstillinger -> Indstillinger for pauseskærm -> fjern kryds fra Vis logonskærm ved fortsættelse.

Været inde i gpedit.msc og aktivere "Tillad programmer at forhindre automatisk slumring"

intet har indtil videre virket, så jeg håber i kan hjælpe mig. :9xo

mvh.
Martin

2

onsdag, 9. januar 2013, 00:50

Har du nogle sikkerheds programmer kørende, hvis ja, så hvilke?

Martinkf94

Gæst

3

lørdag, 12. januar 2013, 02:39

Jeg har kun microsoft antivirus kørende.

Tilsvarende tråde

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.