Iexplorer.exe 57% System Resurser?

  • Min Iexplorer.exe har fået et flip med at æde mit systems resurser..... den ligger imellem 40-69% efter min PC har været tændt i 10 minutter... :( det er totalt belastende og jeg kan ikke forstå hvorfor den gør det eller hvad fejlen er...


    jeg køre XP Home med SP1 og opdateringer up to date...


    Help plz hehe...


    Fed7haS


  • Prøvet at kører noget Spybot og Ad-Aware ?? eventuelt lidt antivira ?


    Hivs ja , og intet .. Så ved jeg det ikke .... Men det kunne i hvertfald godt tyde på et eller andet spyware som synes den skal bruge IE til noget .. eller eventuelt en lille trojansk hest eller noget

  • kør en online virus og spyware scan.... har faktisk prøvet 3 gange inden for en mdr. at folk har haft det samme problem som dig, det var en virus....

    P4 2800mhz 800fsb På intel D865GLC.
    Sapphire X800GT
    4 X 512 mb DDR400
    Øvrigt: nec 2510, 19" 970p, zippy tastatur, antec 1000 amg kabinet

  • Kan også klart anbefale Spybot. 8) Det virker som om den går lidt mere i dybden end Ad-Aware gør. Grunden til at jeg siger det er at nede på mit arbejde havde vi problemer med vores maskiner konstant, selv om vi kørte Ad-Aware jævnligt og havde AVG kørende. Så prøvede jeg med Spybot og Norton AV. Nu kører hele maskinpakken fint. :]

  • Ad-Aware tager mest bare tracking-cookies ... Spybot finder de lidt mere seriøse ting. ..


    Men, kør med Spyblocker, så får man faktisk ikke noget som helst ... Den tager alt muligt ...