Name Generator med flotte text symboler, "evt et lille protjekt ide.."

  • Heey tweaker's !


    har nu kigget forgæves rundt efter et ordenligt Username Generator m, "Full-list-showing".. men er sikker på at nogle kløgtige tweaker's kan hjælpe en newbie-in-help! :T


    Altså, Leder efter et program (eller en meget stor database/server/liste etc) som kan hjælpe mig med at genere flotte, seje og sjove symboler som man kan bruge til navne..


    Så'som :



    Oº°'¨ (Your Name) ¨'°ºO


    ··¤(`×[¤ (Your Name)
    ¤]×´)¤··


    (¯`·._.·[ (Your Name)
    ]·._.·´¯)


    Leder også efter et program eller en data-base etc, hvor jeg kan hente en komplet liste ned med forskellige navne typer, ( eller evt downlaode en lille del af en hjemmesides program/generator-database, som generer de typer navne jeg leder efter, som er vist nedefor - der må jo være en måde at kunne hente ALLE navne ned på en gang, i stedet for at skulle side og klikke sig frem ??)


    Typer: FPS/RPG, Skøre, seje, søde, onde, gode, demon, engle, grimme, sjove, fantasy, pirate og Gerne latinske navne.. Alle former for kalde navne!


    Simpelten alle former for navne, som kunne bruges..

    -



    Ja, jeg har kigget på div hjemmessider generator, men er typpen der gerne vil ha tinge ved hånden også bare fordi for at slippe for den besvær at sku gå ind på hjemme eller i det hele taget bruge nette for at kunne generer et fedt navn.. 8)



    Har overvejet lidt at sammensætte et brugervenlig og sikker lille program, som skulle være sjov at bruge.. - Har aldrig prøvet at lavet et program før så kunne være en skide skæg ide som "førstegangs protjekt" :thumbsup:

    Så hvis der er nogen som akn komme med gode og friske ider, så bare giv den fyr løs!!!


    Kh Asmodesus :firefox:

  • :cheers: mate


    Hmm hvad er eller hvad betyder det ASCII ??


    Havde sådan håbet på at der var nogle flere ild-sjæle som ville hjælpe mig, plejer at være god respons her på tweak.dk ang sjove protjekter :p


    Nogen som evt kan forslå en fed hjemmeside, hvor jeg kan finde nogle personer som har forstand på programmering osv... ??


    8)


    凸(^_^)凸[Amodeus]凸(^_^)凸