Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 3. marts 2004, 21:57

Hej!

Hvordan får jeg mine kontakpersoner i ICQ over i trillian?

HP Pavilion DV5-1214eo
Sony PlayStation3 40GB

2

onsdag, 3. marts 2004, 22:26

Simpelt - du bruger connection wizard og opretter din ICQ-konto i trillian - herefter vil du automatisk få hentet dine ICQ-kontakter.

/Henrik

3

onsdag, 3. marts 2004, 22:33

Nej! Den fandt ingen

HP Pavilion DV5-1214eo
Sony PlayStation3 40GB

4

torsdag, 4. marts 2004, 07:34

Hej Mønbo :-)
Jeg fandt lidt her
http://www.spacejunk.org/article.php?ID=74&Page=1

* All you need to do is enter your username and password for each service, and Trillian will download your contact list for you. In the case of ICQ, Trillian can import your contacts from the .idx file in your ICQ directory. Simply check the "Import From An Old Contact List" option when creating a new group with the Buddy Wizard and point Trillian to your ICQ directory. That's all there is to it. It will not import your old message histories though.*

5

torsdag, 4. marts 2004, 09:28

Hvis det er du er kommet ind i trillian uden dine contacts, så kan du gå op i file>add også find en contactlist fra ICQ, som ligger i C:\program files\ICQ\contactlist også trykke ok.. så skulle du gerne ha dine contacts i trillian..

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.