Hjælp til WIN 8 Upgrade.

  • Hejsa alle sammen.
    Håber der er en eller flere der kan hjælpe en PC spasser her :P
    Jeg har lagt mærke til at man kan opgradere sin PC til WIN 8 inde på windows egen hjemmeside. Mener det koster 230,- for at opgradere til WIN 8 pro. Lige PT. køre jeg Windows 7 Premium men hvis nu jeg køber den WIN 8 pro update inde på deres hjemmeside (For de 220,-) får jeg så hele WIN 8 eller er det noget preview halløj man får? og hvis jeg gør det sletter den så alt på min PC for at installere WIN 8 eller hvordan forgår det? :O

  • Nu har jeg aldrig selv købt en Windows upgrade, men ja det er en fuld brugbar Windows 8 Pro version du får.


    Men det er ikke en version du kan installere på en "tom" pc.
    Du skal altså, hvis du i fremtiden vil formatere din PC, installere en af de tidligere Windows, med en ægte licens,
    og så derefter opgradere til Windows 8 igen.
    Og jeg ved heller ikke om den licens man køber binder sig til det hardware man installere den på første gang.
    Så hvis du fx. køber en brugt PC med et andet bundkort, så er jeg ikke helt klar over om du så kan bruge den samme licens.


    Har du prøvet Windows 8?
    Det er nemlig ikke alle der er lige glade for Windows 8's nye menusystem.
    Jeg bliver i hvert fald på Windows 7 ind til de kommer med et eller andet bedre end Windows 8.

  • Jeg købte Windows 8 Upgrade til 119 DKK igår, og jeg fik bare en ISO og en nøgle. Så var det bare at gå igang med at installere som normalt. Ikke noget bøvl med at skulle forbi den gamle windows installation eller noget - bare plug and play :)

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Jeg købte Windows 8 Upgrade til 119 DKK igår, og jeg fik bare en ISO og en nøgle. Så var det bare at gå igang med at installere som normalt. Ikke noget bøvl med at skulle forbi den gamle windows installation eller noget - bare plug and play :)


    Det lyder da ikke ret meget som en upgrade version.
    Lavede du en clean install uden at skulle bevise du havde en tidligere Windows version?

  • Lavede en clean install, men skulle angive min gamle Win7 key for at få den nye Win8 key :)

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]