Hjælp til at finde 2 marvell drivers

  • Jeg skal bruge 2 drivers, som jeg ikke helt kan finde. Det drejer sig om Marvell RAID/AHCI Drivers WHQL 1.2.0.1016 og Marvell Storage Utility v4.1.0.2003. Jeg har muligvis fundet begge, men raid driveren er meget uspecificeret i navnet og storage driveren stod til et andet bundkort, men gør vel ingen forskel? Nogen der har disse drivers liggende eller ved hvor de kan fanges?

  • Har de ikke en support der kan frembringe de drivers du snakker om ?

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Har du hardware ID'et på controlleren?

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Det er en Marvell 9182, som jeg har nævnt i din anden tråd, kan du finde drivere hos station drivers: link
    De har godt nok ikke præcist den udgave du leder efter, men dog en der ser ud til at være nyere.


    Umiddelbart tror jeg i øvrigt at du skal tage udgaven af driveren med MRU i stedet for MSU, da R'et i MRU står for RAID.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.