1

tirsdag, 2. marts 2004, 23:29

Hej...

Jeg bruger Avant browser til at at surfe, og det er ved at pisse mig af, at hvis man åbner et link fra endten Messenger eller Word, eller andet M$ program at den absolut skal bruge internet explorer. Det er ikke fordi at jeg ikke har valgt den som standart for det er den.

Nogle der har nogle forslag...???

/nOrphf

Med venlig hilsen nOrphf

2

onsdag, 3. marts 2004, 06:59

slet i-explorer?

3

onsdag, 3. marts 2004, 08:20

Som jeg har forstået dit spørgsmål, så har du sat IE til at være din standard browser.. så er det meget klart at det åbner i IE.. sæt avant til din standard browser, så skulle det vidst være fikset.

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

4

onsdag, 3. marts 2004, 08:22

Avant står til default hos mig, alligevel åbnes links i IE.

Jeg kopierer bare linket og fyrer det ind i Avant.

5

onsdag, 3. marts 2004, 08:51

Citeret

Oprindeligt indlæg af OriGiN
Som jeg har forstået dit spørgsmål, så har du sat IE til at være din standard browser.. så er det meget klart at det åbner i IE.. sæt avant til din standard browser, så skulle det vidst være fikset.

Så har jeg været for træt da jeg skrev det :))

For det er Avant der står til at Standart browser, men jeg har fundet ud af at der er fordi at den går ned og siger til internet explorer at den skal åbne linket, så jeg skal bare have overskrevet Iexplorer, men hvordan gør man det i XP

Med venlig hilsen nOrphf

6

onsdag, 3. marts 2004, 11:01

Citeret

Oprindeligt indlæg af FlexQ
slet i-explorer?

Kan du godt, men så fungerer Avant ikke.

Avant er bare et program der bruger IE til at browse med, og så ellers har en masse ekstra features.

7

onsdag, 3. marts 2004, 16:12

Nogle gange hjælper det at installere mozilla og vælge den som standard browser. Underligt nok åbnes links i messenger med avant.

8

onsdag, 3. marts 2004, 16:34

Citeret

Oprindeligt indlæg af AtoM!C

Citeret

slet i-explorer?

Avant er bare et program der bruger IE til at browse med, og så ellers har en masse ekstra features.

oka, er det meget federe? ..

9

onsdag, 3. marts 2004, 17:06

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af AtoM!C

Citeret

slet i-explorer?

oka, er det meget federe? ..

Det har mange fede ting, men dessvære er dens popup blocker ikke sælig god mere, ved ikke hvad de har lavet, men tag et kik: Avant Browser

Med venlig hilsen nOrphf

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.