iTunes - Automatisk opdatering af bibliotek, flere mapper fordelt over flere diske

  • Jeg sad selv lige og ledte efter et tool, der kan sættes til at monitorere flere mapper og løbende tilføje indholdet i mapperne til iTunes, når nyt indhold kommer til. Jeg ikke kunne lige finde noget gratis, så er lige gået i kast med at skive noget selv. Og så ville jeg høre, om det var nogen, der stod i samme situation?


    Jeg skal selv bruge det sådan, at min server kan køre iTunes, og når der så tilføjes medier løbende (på forskellige diske), skal iTunes biblioteket opdateres automatisk, så medierne kan tilgås direkte fra min AppleTV 3.


    Hvis der er andre interesserede, tænker jeg at mikse et simpelt GUI sammen og tilføje lidt fejlhåndtering og lægge det op til download. Ellers holder jeg det bare i en cmd version til mig selv :razz:

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Jeg kunne godt bruge et der kan læse mine film ind i iTunes - uden at skulle tvinge dem til at blive flyttet ind i iTunes mappen.

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Det vil det ihvertfald også kunne :).


    Er dine film allerede i .mp4? Eller skal de konverteres først? For i så fald bliver det liidt mere tricky, omend ej umuligt ;)

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Det vil det ihvertfald også kunne :).


    Er dine film allerede i .mp4? Eller skal de konverteres først? For i så fald bliver det liidt mere tricky, omend ej umuligt ;)


    Jeg må jo bare sørge for at de bliver til .mp4 :P

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra


  • Jeg må jo bare sørge for at de bliver til .mp4 :P


    Hehe, yup eller .mov :). Kan være, at jeg laver en udvidet version senere, der også konverterer filmene - men det må blive næste omgang. Du har en PM med første alpha version - velkommen ombord som tester :razz:

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]