Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 1. marts 2004, 19:25

jeg har fået dette problem er der nogle at det kender noget til dette, og ved hvad der er galt
[IMG]http://www.webbyen.dk/billed.asp?PrivatBilled=3403096[/IMG]

2

mandag, 1. marts 2004, 19:27

lugter lidt af blaster. Prøv at skrive shutdown -a i kør når den starter med at tælle ned og smut ind på symantecs hjemmeside og find et blaster removaltool.

AsRock 870 Extreme3 R2.0
AMD FX-6300
MSI GTX 950 OC
Kingston DDR3-1600Mhz, 2x4 GB
Corsair cmpsu-520hxeu 520W

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "|KLS|" (04.03.2004, 07:48)

3

mandag, 1. marts 2004, 19:28

Så vidt jeg ved så er det blaster ?! Du skal vist skrive shutdown -a eller noget i en cmd(Men lad være med at prøve, for jeg har aldrig haft XP, men mener bare at jeg har set den kommando ifølge med blaster) hvis du kan nå det, så søg på google.

Ps. Hvis det var mig, så vill jeg formatere, for at være sikker på der ikke er noget tilbage, men det jo også bare mig ;)

4

mandag, 1. marts 2004, 19:36

sjovt at i siger blaster det var også den at jeg regnet med at det var. men det med at formater tja den fik hele turen i går og vil næsten ikke til det igen i dag

5

mandag, 1. marts 2004, 20:16

Man kan vist ikke slette Blaster ved en formatering.. FIK JEG AT VIDE!!!
Og det der ER blaster.. helt sikker på det.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "jurban" (01.03.2004, 20:17)

6

mandag, 1. marts 2004, 20:44

Citeret

Oprindeligt indlæg af jurban

Jo, man kan snildt fjerne blaster ved formatering. Men problemet er at den kommer igen, så snart man logger på internettet efter formateringen, medmindre man har installeret den patch, der lukker hullet.
Derfor er det smart lige at smide patchet på en diskette, så man kan installere det inden man kommer på nettet, for ofte får man blaster inden man har nået at opdatere sit windows ;)

AsRock 870 Extreme3 R2.0
AMD FX-6300
MSI GTX 950 OC

7

mandag, 1. marts 2004, 20:47

Citeret

Oprindeligt indlæg af scully

Citeret

Oprindeligt indlæg af jurban

Jo, man kan snildt fjerne blaster ved formatering. Men problemet er at den kommer igen, så snart man logger på internettet efter formateringen, medmindre man har installeret den patch, der lukker hullet.
Derfor er det smart lige at smide patchet på en diskette, så man kan installere det inden man kommer på nettet, for ofte får man blaster inden man har nået at opdatere sit windows ;)

Nååå ja.. det car sådan det var..

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

8

mandag, 1. marts 2004, 20:49

her er linket, hvor du kan hente patcen. Ude til højre finder du sprog, og du vælger selvfølgelig den version du har installeret ;)
LINK

AsRock 870 Extreme3 R2.0
AMD FX-6300
MSI GTX 950 OC

9

mandag, 1. marts 2004, 21:48

Hvorfor tænker folk kun BLASTEER!!!!! Der findes også andre fucking virusser der går ind og leger med svchost.exe på samme måde... bl.a. Gaobot & Sobig... Du kan finde Removal tools på virus112 .. For at fjerne "Boksen" der dukker frem går du ind i "kør" og skriver "shutdown -a" Installer patchen EFTER du har fjernet virussen...

10

mandag, 1. marts 2004, 22:10

Citeret

Oprindeligt indlæg af smeaGOLL
Hvorfor tænker folk kun BLASTEER!!!!! Der findes også andre fucking virusser der går ind og leger med svchost.exe på samme måde... bl.a. Gaobot & Sobig... Du kan finde Removal tools på virus112 .. For at fjerne "Boksen" der dukker frem går du ind i "kør" og skriver "shutdown -a" Installer patchen EFTER du har fjernet virussen...

:stupid: :lame:

AsRock 870 Extreme3 R2.0
AMD FX-6300
MSI GTX 950 OC

11

tirsdag, 2. marts 2004, 00:27

Citeret

Haaaaaaallo - Små dååååmme drenge skal ligge i deres senge. Det kunne jo tænkes at folk siger Blaster - fordi det i 99 ud af 100 tilfælde ER blaster... X( X(

12

tirsdag, 2. marts 2004, 01:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af WizzarD

Citeret

Haaaaaaallo - Små dååååmme drenge skal ligge i deres senge. Det kunne jo tænkes at folk siger Blaster - fordi det i 99 ud af 100 tilfælde ER blaster... X( X(

Knægten har også spillet "klåge åge/smart guy" :baby: - i en anden tråd om ME & 98 !

13

tirsdag, 2. marts 2004, 03:04

Citeret

Oprindeligt indlæg af klf
jeg har fået dette problem er der nogle at det kender noget til dette, og ved hvad der er galt
[IMG]http://www.webbyen.dk/billed.asp?PrivatBilled=3403096[/IMG]

Her står noget om dit problem og hvordan du løser det: http://www.microsoft.com/security/incident/blast.asp
og her står der også lidt hvad der ellers er af sikkerhedsrelaterede ting: http://www.microsoft.com/security/

Et lille screenshot fra MS:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "bentzin" (02.03.2004, 03:09)

14

tirsdag, 2. marts 2004, 11:20

Citeret

Oprindeligt indlæg af WizzarD

Citeret

Min com har været gået ned 2 gange pga. af den type virus og begge gange var det GaoBot. Jeg har ikke haft problemer med Blaster som næsten alle andre jeg kender... bare derfor... Det er jo meningen at man skal dele sine erfaringer. Så hvad med at holde op med at Bitche sådan og giv noget konstruktiv kritik.

15

tirsdag, 2. marts 2004, 13:50

smeaGOLL hvis der er noget du ikke er, så er det hvertfald konstruktiv! Wassup with that lameass bithcing attitude there !? Snak dog dansk, og undlad at bruge nær så mange fucking fucks..

Edit: Du skal ikke betragte det som om at du ikke må komme med dine forslag, men prøv at gøre det på en lidt bedre måde næste gang! Hence skriv i et pænt sprog ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "JakobPP" (02.03.2004, 13:53)

16

tirsdag, 2. marts 2004, 16:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af marquis1
smeaGOLL hvis der er noget du ikke er, så er det hvertfald konstruktiv! Wassup with that lameass bithcing attitude there !? Snak dog dansk, og undlad at bruge nær så mange fucking fucks..

Edit: Du skal ikke betragte det som om at du ikke må komme med dine forslag, men prøv at gøre det på en lidt bedre måde næste gang! Hence skriv i et pænt sprog ;)

Ja og la' vær med at vælte her ind og spille smart og tale(skrive) ned til folk som en eller anden karlsmart, der bare ved det hele. Det kommer man ikke langt med her på tweak.dk. :boxed:

17

onsdag, 3. marts 2004, 22:31

Hey..Ved ikke om du har fået løst problemet, men har selv været turen igennem - Det ER blaster og problemet er at så snart man får net og forsøger at opdatere sit system efter reinstall får man også blaster.

Man kan dog undgå blaster ved efter reinstallation af windows og inden man får net at slå Windows noget primitive indbyggede firewall til. PÅ denne måde kan man nå at opgradere og evt installere en bedre firewall uden at få blaster.

held og lykke

/Henrik

18

torsdag, 4. marts 2004, 07:25

jeg ved hva du ska gøre hvis du ikke har fundet ud af det ! hør her.. når den kommer skriver shutdown -a og så hvis du har msn går du lige ind og adder mig.. så sender jeg dig lige et XP patch.. så den der blaster ikke virker mere.. har selv brugt den endel gange!

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.