erstatning for VLC, der skal være mulighed for loade undertekster

  • Har et problem med VLC havde en gammel version hmm tror d var 2.01 så jeg ville update den til 2.03
    men det kan jeg slet ikk få lov til, min maskine går helt istå når jeg prøver, har uninstalled og prøvet at installere flere gange, med samme resultat, min maskine går helt ned.
    ligeså snart jeg downloader det og windows skal tjekke filen så sker det.
    medmindre nogen har prøvet dette og har en løsning, så søger jeg et program der er ligeså simpelt og nemt som VLC, selvom det bliver svært og undvære det.

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • jeg bruger CCCP os kaldet Combined Communty Codec Pack som er gratis og inkludere Media Player Classic Home Cinema og ka hentes her: http://www.cccp-project.net/


    bruger så den eneste beta fra i år da den som lægger på forsiden er fra sidste år.


    Combined-Community-Codec-Pack-BETA-2012-02-25.exe (cccp-project.net)


    den loader selv tekster når de hedder de samme som video filen og har nogle andre filter os.

  • Jeg bruger ingen codec pack til Media Play Classic - Home Cinema, af den simple grund den afspiller ALT fint uden.
    Så jeg vil da stærkt fraråde at installere alle mulige codec packs, da der simpelt hen ikke er brug for dem.

  • Bruger zoomplayer og har gjort det i mange år. Kan klart anbefale dig at give den et forsøg



    Sendt fra min skrivemaskine i skyttegrav Nr 18. Via Tapatalk.

    MB: Asus P5Q Deluxe P45
    CPU: Intel Q8400S w/Asus Silent Square Pro (Stock)
    RAM: Kingston HyperX 2x2gb
    GPU: Asus Radeon R290X DirectCU
    PSU: Corsair HX620W


    Samlet i et Antec P182