Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 29. februar 2004, 17:58

Windows Update...

Weeee... Det kører bare det her... *G* :]

Hvis jeg går ind på Windows Update, så forbliver skærmen HVID hvis jeg bruger Avant .... Bruger jeg IE, så fryser den bare når den skal scanne for Updates.... og bliver på 0 % ..... Hvad fanden ? 8o

Har sgu ellers aldrig haft problemer med den før.... Ud over det normale...

... Har på fornemmelsen at der er et par updates jeg skal have der inde som er kommet siden jeg var der inde sidst, så det kunne jo være nice hvis det rent faktisk virkede som jeg vil have at det skal. *G*

2

søndag, 29. februar 2004, 20:22

Fandt en løsning.... LUK SETI .... Spøjst nok.... Den kørte kun på 50% men alligevel lavede den GEEEED i mit system.... 8o

3

søndag, 29. februar 2004, 20:39

Min egen tommelfingerregel: Kør kun SETI når jeg ikke skal bruge PC'en i længere perioder...

4

søndag, 29. februar 2004, 20:41

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bobcat
Min egen tommelfingerregel: Kør kun SETI når jeg ikke skal bruge PC'en i længere perioder...

HeHe... Har nu aldrig haft nogle problemer med SETI før.... Men den jeg har nu er SETI CMD LINE + SETI HIDE .... Syntes ikke lige den har virket så fandes godt som den grafiske udgave indtil videre... Den er dog hurtigere... ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.