hjælp mig vir us

  • nogle der kan hjælpe hvordan flytte jeg denne virus jeg kan ikke åbne noget der har noget med virus på denne computer altså jeg kan ikke åbne mit anti virus progam
    nå jeg har postet dette indlæg skal jeg over på min anden pc fordi der står noget med virus i over skriften, jeg kan heller ikke komme ind på en hjemme sider der har noget med antivirus at gøre


    ps på billede kan man se hvor virusen ligger men jeg har ikke nogle mapper/fil'er i c:/ der hedder dette
    kan i hjælpe så skrive da lige til mig det er et stort problem jeg kan ikke noge jeg kan ikke brænde cd'er jeg kan ikke spille jeg kan så da ses ikke noget


    jeg ved godt sidste udvej er at formater hele skidtet men kan jeg klage problemet uden vil jeg være glad for jeg har meget jeg godt vil gemme men jeg kan ikke brænde det ned så jeg har et lille problem

    RAM: RAM 4 GB DDR2 PC2-5400 CORSAIR
    STRØMFORSYNING: Corsair HX520W
    DVD-BRÆNDER: 3 X NEC AD 7173S
    CPU: E6750
    GFX: GEFORCE 8800 GTS INNO3D
    HDD: WD 250 GB+ WD 500 GB+ WD 160 GB+(mærke??) 120 GB
    HØJTALER: INSPIRE T7900
    BUNDKORT: P5K AiLifestyle
    KABINET: ANTEC P180 SILVER

  • for at se sysfiler skal du åbne denne computer
    klik mappeindstillinger og så klik vis og fjern flueben ved skjul beskyttede operativsystemfiler
    og sæt en prik ved vis skjulte filer og mapper

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • Har selv lige haft AVG, men det stoppede!! Fik samme besked og når jeg kørte AVG for Windows skete der intet. Alligevel poppede der en advarsel frem om virus og "RUN AVG FOR WINDOWS". Resulterede i afinstall. af AVG og install. af Norton 2004. Nu er der ingen problemer. Så prøv et andet antivirus program... Ikke det fedeste svar at få, men...

    * Intel E8400 * Corsair 2 x 2GB PC2 6400 800Mhz * Zotac 8800 GT Amp x2 *
    * Asus P5N32-E SLI PLUS * Barracuda IV 80 GB (2MB) * Barracuda X 250 GB (8MB) * WD 200GBS-ATA *
    * Win 7 64 * NEC ND-3500A * Kabinet: Antec 900 * Samsung SyncMaster 206BW *

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DjCuz
    Har selv lige haft AVG, men det stoppede!! Fik samme besked og når jeg kørte AVG for Windows skete der intet. Alligevel poppede der en advarsel frem om virus og "RUN AVG FOR WINDOWS". Resulterede i afinstall. af AVG og install. af Norton 2004. Nu er der ingen problemer. Så prøv et andet antivirus program... Ikke det fedeste svar at få, men...


    Men nok et rimeligt godt svar. ;) For de der gratis programmer er ikke altid effektive. (måske derfor de er gratis)
    Vi havde indtil for nylig også AVG kørende på vores maskiner (arbejdet) pga. at der ikke var penge nok til licenser. Og det gjorde at der konstant var virus der dukkede op, selvom AVG kørte i baggrunden - og ja den blev løbende opdateret - problemet blev løst da bossen endelig bevilgede penge til licenser til alle maskinerne. Jeg installlerede så Norton på alle maskinerne. Nu bliver de fanget inden de laver ravage. :]
    Edit: Har selv kørt med Norton imange år og aldrig haft problemer med virus og lign. 8)