Min livemail sender uopfordret mails ud ????

  • Som overskriften siger.


    Har scannet med MSE og Adware.....men den finder ikke noget snavs på min maskine.?????


    har ændret password på min livemail.....er der mere jeg kan gøre ???


    og spørgsmålet, når sådanne noget sker (første gang jeg hr været ude for det) er det så en infection af min maskine eller er der nogen der har adgang til min mail eller hvad????


    mvh


    Kenneth

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Som oftest klares det blot ved at ændre dit password, da det ofte skyldes at dette er blevet sniffet.
    Ved du om der er blevet udsendt spam fra den siden?

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Som oftest klares det blot ved at ændre dit password, da det ofte skyldes at dette er blevet sniffet.
    Ved du om der er blevet udsendt spam fra den siden?

    der blev sendt mails ud i nat og så engang ved 9 tiden i morges...da jeg kom hjem fra job, scannede jeg igen med flere forskellige virus og spamfightere, ændrede koden på min live mail...umiddelbart er der ikke sendt noget ud efter..... hvor er det frustrerende at der er folk der ekselerere i den slags :(

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Når du ændrer koden til din livemail, er det også en god ide at ændre sikkerhedsspørgsmål som kan anvendes til at få adgang til den igen.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Husk på, det er ikke sikkert det er fra din maskine de sender ud.


    Jeg fik "hacket" min gmail på et tidspunkt af en IP fra Kina, og kort efter begyndte en masse IP'er i Kina at sende
    mails ud til alle mine kontakter.
    Jeg kunne se på gmail's hjemmeside, hvilke IP'er der havde været logget ind på min mail, og derfor kunne jeg se der var noget helt galt.
    Det stoppede efter jeg fik ændret min kode osv.


    Men altså, det kan være de har "gættet" din kode på en eller anden måde, og derefter kan bruge deres maskiner til at sende ud med din mail.

  • Hmm det lyder som en spambot, har du tjekket din ferie svar funktion ?(


    Har oplevet mange, som har haft Livemail, som har skiftet til Gmail istedet for pga. det der, selv jeg har gjort det også :thumbup: