Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 15. maj 2012, 15:32

Som overskriften siger.

Har scannet med MSE og Adware.....men den finder ikke noget snavs på min maskine.?????

har ændret password på min livemail.....er der mere jeg kan gøre ???

og spørgsmålet, når sådanne noget sker (første gang jeg hr været ude for det) er det så en infection af min maskine eller er der nogen der har adgang til min mail eller hvad????

mvh

Kenneth

Gigabyte 7970OC 3GB x2
3*27" Samsung syncmaster A350

2

tirsdag, 15. maj 2012, 21:14

Som oftest klares det blot ved at ændre dit password, da det ofte skyldes at dette er blevet sniffet.
Ved du om der er blevet udsendt spam fra den siden?

MacBook Pro 15" OS X Yosemite
PowerMac G4 Cube OS X Tiger
Stationær Windows 8.1 Pro
Server Windows Server 2012
Internet Yousee 80/40 Mbit
-----------------------------------
Website http://www.gruset.dk - WordPress
Website http://www.gruset.com - Drupal

3

tirsdag, 15. maj 2012, 21:18

Som oftest klares det blot ved at ændre dit password, da det ofte skyldes at dette er blevet sniffet.
Ved du om der er blevet udsendt spam fra den siden?
der blev sendt mails ud i nat og så engang ved 9 tiden i morges...da jeg kom hjem fra job, scannede jeg igen med flere forskellige virus og spamfightere, ændrede koden på min live mail...umiddelbart er der ikke sendt noget ud efter..... hvor er det frustrerende at der er folk der ekselerere i den slags :(

Gigabyte 7970OC 3GB x2
3*27" Samsung syncmaster A350

4

onsdag, 16. maj 2012, 15:54

Når du ændrer koden til din livemail, er det også en god ide at ændre sikkerhedsspørgsmål som kan anvendes til at få adgang til den igen.

Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

5

onsdag, 16. maj 2012, 17:46

Husk på, det er ikke sikkert det er fra din maskine de sender ud.

Jeg fik "hacket" min gmail på et tidspunkt af en IP fra Kina, og kort efter begyndte en masse IP'er i Kina at sende
mails ud til alle mine kontakter.
Jeg kunne se på gmail's hjemmeside, hvilke IP'er der havde været logget ind på min mail, og derfor kunne jeg se der var noget helt galt.
Det stoppede efter jeg fik ændret min kode osv.

Men altså, det kan være de har "gættet" din kode på en eller anden måde, og derefter kan bruge deres maskiner til at sende ud med din mail.

6

onsdag, 6. juni 2012, 20:44

Hmm det lyder som en spambot, har du tjekket din ferie svar funktion ?(

Har oplevet mange, som har haft Livemail, som har skiftet til Gmail istedet for pga. det der, selv jeg har gjort det også :thumbup:

Tilsvarende tråde

Seneste tests og artikler

0

Samsung Galaxy Tab S 10.5 Wi-Fi

Hvis du er på udkig efter en n
Læs Mere

1

AMD R7 Series SSD 240 GB

AMD har i samarbejde med OCZ u
Læs Mere

4

DasKeyboard 4 Professional

Sæt jer godt til rette og tank
Læs Mere

0

ADATA Premier SP610 256 GB SSD

For en gangs skyld skal vi på
Læs Mere
Seneste nyheder

2

ASRock X99 OC Formula teaser

De første billeder af ASRock X
Læs Mere

0

Ny HTC Desire 510 smartphone med 64bit processor

HTC har annonceret deres nye H
Læs Mere

2

Smartphones skal have en kill switch

Den amerikanske delstat Califo
Læs Mere

0

ASRock Fatal1ty X99 Professional

ASRock fortsætter med at komme
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.