1

fredag, 4. maj 2012, 12:45

Jeg kunne godt taenke mig en Windows 7 installation men vil selvfoelgelig helst proeve at faa den saa billigt som muligt.

Har hentet installations filer fra Digital River (Microsofts online butik) men den svaere del er at faa fat i en licens noegle til at aktivere den med.

Jeg fandt den her paa Amazon, en reinstall disc fra Dell - den kommer med noget de kalder en used coa sticker, det er saa vidt jeg ved licens noegle maerket, men naar den er used betyder det vel den ikke er aktiv og det egentlig kun er disken der er noget vaerd?

DualCore Pentium :: G2030 :: 4x2GB DDR2133 :: 2x Intel520 240GB SSD RAID0 :: Asus GTX 660 TOP ::
:: X400 Passive SeaSonic :: NoFan CS-70 :: Dell 2209WA :: Mionix Naos 5000 :: Apple Pro keyboard ::

2

lørdag, 5. maj 2012, 17:37

Jeg har svært ved at se at en brugt COA fra en dell computer skulle være anvendeligt for andre computere end den oprindelige computer den blev solgt med, da Microsofts OEM licenser som regel er ret restriktive angående skift af installation.

Men hvorfor køber du ikke bare en Windows 7 OEM licens med disk, det koster ikke særligt meget.

Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

Seneste tests og artikler

2

Raijintek Themis EVO

Raijintek har meldt sig på ban
Læs Mere

0

Logitech G240 og Logitech G600 video review

Tweak.dk tager i dag et kig på
Læs Mere

2

MSI Radeon R9 270 Gaming OC Edition 2GB

Så er Tweak.dk endnu en gang k
Læs Mere

4

Thermalright High Riser series HR-22

Vi kender alle serierne af luf
Læs Mere
Seneste nyheder

0

HIS R9 295X2 LiquidCooler grafikkort

HIS er bedre sent end aldrig k
Læs Mere

0

ASUS Striker GTX 760 Platinum 4GB grafikkort

ASUS er klar med et helt nyt G
Læs Mere

0

Daglig Hardware Roundup 2014-04-18

Dagens hardware roundup, inklu
Læs Mere

0

En gennemgang af film og serie streamingtjenester - HBO Nordic

I vores føljeton om streamingt
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.