Diablo 3 GFX problemer

  • ligner at en ramklods på dit gfx ikke vil med spillet.......men da det er en beta, ville jeg ikke være bekymret, hvis det ikke sker i andre spil.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Hey Fragman...



    Lignende har sket for mig i The Witcher 2 og til dels i CS Source engang... Så kan godt være det er noget ram modul.. Kan jeg gøre noget for at fikse det..?



    Runnerkid

  • Teste alle dine klodser en af gangen med MemtestX86. Det kan hentes fra deres egen side og brændes på CD eller flyttes på USB stik. :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Teste alle dine klodser en af gangen med MemtestX86. Det kan hentes fra deres egen side og brændes på CD eller flyttes på USB stik. :)


    HerrMansen hvis det er ram på dit gfx kan du ik teste det med MemtestX86, mig bekendt.


    men hvis du vil teste dit gfx prøv da evt. OCCT den har en GPU:3D test du kan prøve se om der os kommer fejl der.


    hvis der ik gør det, så prøv at installer alt ektra som kommer med D3 som DirectX, Visual C++ m.m gør jeg altid for at sikker mig det ik skulle være software fejl fordi du mangler noget.

  • Her fået installeret/opdateret DirectX og Visual C++.. Ingen forbedring der..


    Har lige hentet OCCT og kørt en test. Den lukker dog ned med det samme da GPU Core temperaturen ryger over 85 grader... Den ligger standard på 78 grader.. Er det ikke alt for varmt?

  • 75 grader i idle eller hvad mener du med normalt? Mit gfx ligger på 85-87 grader under gaming, men det er så også dualgpu.. Men i idle burde du ligge langt lavere. Prøv som sagt lige at rengøre for støv og se om det hjælper.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Citat fra 'puma99dk

    HerrMansen hvis det er ram på dit gfx kan du ik teste det med MemtestX86, mig bekendt..


    Det har du da selvfølgelig ret i - ved ikke lige hvordan jeg fik GFX RAM fejl til at lande på Memtest 8| :$

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |