Windows 8 CP installerer ikke

  • Ja. Så ville jeg installere Windows 8 beta på min lege-laptop. Setup programmet sagde, at alt var ok og så gik jeg i gang... Men øv. Efter jeg er gået igennem user settings og kun skippet det med e-mail, så kommer der en fejlmeddelelse og så afinstallerer den og går tilbage til gamle dåse.


    Den siger, at programmet ikke kunne "launches" hvorfor det må afbryde det.


    Hvad er problemet?


    /DMT

  • Jeg tror problemet er at du forventer at en beta version fungerer.


    Ellers prøv på google, det er meget muligt at andre har haft det samme problem.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Jeg tror problemet er at du forventer at en beta version fungerer.

    Arrrr.... nu slapper vi lige. Man må sgu da gå ud fra at Microsoft har testet det nok til at du kan installere styresystemet.


    Men ja google problemet.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Arrrr.... nu slapper vi lige. Man må sgu da gå ud fra at Microsoft har testet det nok til at du kan installere styresystemet.


    Hehe, det skrevne medie kan nu være en svær ting ind i mellem, det var meningen at det skulle have været ironisk ;)


    I øvrigt var det ikke vista som havde problemer med at blive installeret, hvis man havde en del RAM? LINK

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.