Udpakke 352 mapper til én...

  • Hent FileSearchEX, og søg i din musik mappe på fx *.mp3 hvis dine sange er i MP3 format.
    Derinde markere du så dem alle og højreklikker på dem og vælger klip eller kopier, og så sætter du alle sange ind i én mappe.


    Det må vist være den nemmeste måde.

  • Jeg prøvede lige, og du kan faktisk gøre det samme med en almindelig windows search. Så, som Bubbi skrive stil dig i roden af din musikmappe og søg på *.mp3 (eller hvad format dine filer er i) og så er det bare ctrl+a, crtl-x og efterfølgende ctrl-v


    /ask

  • Jeg prøvede lige, og du kan faktisk gøre det samme med en almindelig windows search. Så, som Bubbi skrive stil dig i roden af din musikmappe og søg på *.mp3 (eller hvad format dine filer er i) og så er det bare ctrl+a, crtl-x og efterfølgende ctrl-v


    /ask


    Ah super..
    Jeg har bare været lidt træt af Windows 7 søgemetoden nogen gange, at jeg til sidst valgte at finde et alternativ.
    Men hvis det kan gøre det, så er det da endnu nemmere. ;)

  • Jeg prøvede lige, og du kan faktisk gøre det samme med en almindelig windows search. Så, som Bubbi skrive stil dig i roden af din musikmappe og søg på *.mp3 (eller hvad format dine filer er i) og så er det bare ctrl+a, crtl-x og efterfølgende ctrl-v


    /ask

    ...for hjælpen.
    Mvh. MKE