Rip Divx med AC3

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dennisps2
    kam man ikke rippe AC3 lyden for sig selv
    og så joine den sammen Avi Divx filen?


    Hvordan det ?... Du skrev at du ville rippe en DVD til DIVX MED AC3 lyd .... Det er jo ikke noget problem som jeg også skrev... ;) .... Ville du have AC3-lyden som en "extra" lyd til DivX-filmen som lå i en fil for sig selv og så selve filmen uden lyd eller med "stereo-lyd" eller ligende shit ? 8o

  • nej det bare fordi jeg har nogle rigtig gode DVDrippers "1clickdvdripper" og "No. 1 Dvd ripper" og de er total nemme og gode at bruge, men de kan bare ikke rippe med AC3, kun konvetere AC3 til 2-kanal. men de kan rippe med Disalbe Audio. :) også var det jeg tænkte om man bare kunne rippe AC3 lyden og så joine den til

  • jeg har prøvet easydivx før jeg synes den mærkelig og forvirrende :rolleyes: og så er der vist også noget spyware/adware i den

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dennisps2
    jeg har prøvet easydivx før jeg synes den mærkelig og forvirrende :rolleyes: og så er der vist også noget spyware/adware i den


    Nej, det er der ikke, men hvis du syntes den er forvirrende, så er det jo også fint nok. Simplere kan det vel ikke være. *G* :))


    Men ved ikke hvordan du nøjes med at rippe lyden fordi det RIP-program du bruger åbenbart ikke kan finde ud af det. Det har jeg som sagt ikke brug for. ;)