1

onsdag, 18. februar 2004, 20:25

Jeg mangler et godt prg. til at lave nogle tegninger med, men kan ikke lige komme på noget der er egnet til det. Avanceret CAD osv. er overkill og windows paint alt for primitivt.
Nogle forslag til hvad jeg skal købe eller findes der noget gratis noget, der er godt ? ;)

2

onsdag, 18. februar 2004, 20:31

Hvad vil du tegne? :D

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

3

onsdag, 18. februar 2004, 20:35

MS Paint holder 100!!!

Hvis du ikke skal lave noget advanceret 3D osv. så er Paint Shop Pro et godt bud.

PSP 5.5 er en rigtig god og simpel version

Don't get mad, get even...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mazie" (18.02.2004, 20:36)

4

onsdag, 18. februar 2004, 20:36

F.eks, vil jeg gerne tegne hvordan min vandkøling er skruet sammen. ;)
Jeg havde et ret smart prg engang der hed noget med paint, men aner ikke hvor jeg har gjort af det og huske hvad det hedder, kan jeg selvfølgelig heller ikke. :]

5

onsdag, 18. februar 2004, 20:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Hans
Jeg havde et ret smart prg engang der hed noget med paint, men aner ikke hvor jeg har gjort af det og huske hvad det hedder, kan jeg selvfølgelig heller ikke. :]

Paint shop pro ?

Don't get mad, get even...

6

onsdag, 18. februar 2004, 20:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mazie

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Hans

Paint shop pro ?

Nej, var noget med advanced paint, smart paint eller noget i den stil.
Den havde mål på, når man lavede en streg og var meget nem at tegne med.

7

onsdag, 18. februar 2004, 20:50

Jeg har sku klaret alt i paint!! Man kan alligevel lave noget i det bætte program!!!
Jeg kan sku ikke li de der alt for avancerede programmer.. Måske fordi jeg er lidt n00b.. Men hva'.. ;)

EDIT: Der er jo også mål i paint!

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "jurban" (18.02.2004, 20:51)

8

onsdag, 18. februar 2004, 20:53

jeg bruger adobe photoshop ;) ved ik lige hvor advanced det er.. he he men syndes det er et fedt program :D

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.