c c generals zero hour

  • :( hjæpl mig?jeg spiller c c generals zero hour og mangler hjælp i usa bane 5,er der noget der kan forsvare mod scudstorm.
    P S den nye bog c c generals zero hour,HVOR der tydeligt står på bag siden at der i bogen findes maps i farve til de nye mapper er løgn og at nare penge fra folk på.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sas
    :( hjæpl mig?jeg spiller c c generals zero hour og mangler hjælp i usa bane 5,er der noget der kan forsvare mod scudstorm.
    P S den nye bog c c generals zero hour,HVOR der tydeligt står på bag siden at der i bogen findes maps i farve til de nye mapper er løgn og at nare penge fra folk på.


    Nu er det godt nok et stykke tid siden at jeg har spillet de regulære baner. Men jeg mener at du skal sørge for hurtigt, at få bygget en del Comanches ca. 16 stk. så smadre de der scudstorm bygninger. Som ligger nord på. Byg evt en Satellite Spy for at se nøjagtig hvor Scud'n er. Mener også der findes et på walk trough guider på nettet. Prøv at evt. at kigge her nederst på siden. der er der nogle links.

  • Mit sidste svar er vist ikke helt korrekt. Prøvede lige at køre 5.bane og der går det jo ud på at du skal overtage de 4 scudmissil-launchers inden et bestemt tidspunkt:oops: - ikke smadre dem. :rolleyes:
    Byg en fornuftig base op med et ordentligt bredt forsvar. Kør ud til højre og opdag en venligsindet GLA base. Byg den op også med et godt forsvar. Begynd så at destruere de forskellige Stinger sites og Tunnelnetworks som du møder på diin vej. Når du så kommer helt op i højre hjørne så er der svag modstand og 2 Scudmisil-launchers, som du så indtager. Der efter så er der de sidste 2 midt for helt oppe, som du så skal indtage inden for en tidsgrænse.
    Så er der altså ikke mere hjælp herfra ;)