Win 7 - Driver - Netcærkscontroller

  • Jeg har lige instaleret en frisk version af win 7 (home) på min bærbar fra mm-vision. Jeg har dog et stort problem nu. Jeg kan ikke finde ud af hvilken driver jeg skal indstalere så jeg kan få mit net op at køre. Jeg har været inde og se i enhedshåndtering og der har jeg under "Andre enheder" følgende:
    Ethernet-controller
    Netværkscontroller
    PCI-controller til simpel kommunikation
    SM-buscontroller
    Ukendt enhed
    USB-controller (Universla Serial Bus)


    mit bundkort er: ACPI x64-based PC
    Computeren hedder vision nb2570 fra mm-vision.dk


    Nogen der kan hjælpe mig?

  • Der bliver du sgu nok nødt til at ringe/skrive til MMvision. De skriver intet om hvilke bundkort/chipsæt de bruger på deres modeller så vidt jeg kan se, så det er lidt umuligt at finde en driver til lige præcis din bærbar. :crazyeyes:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Der bliver du sgu nok nødt til at ringe/skrive til MMvision. De skriver intet om hvilke bundkort/chipsæt de bruger på deres modeller så vidt jeg kan se, så det er lidt umuligt at finde en driver til lige præcis din bærbar. :crazyeyes:

    Er jo også lidt ligemeget når man bare kan aflæse det med CPU-Z :)

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • Sgu ikke altid den kan give noget brugbart når det gælder bærbare. :D

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |