1

tirsdag, 17. februar 2004, 13:46

Hejsa

Jeg skal lave en hjemmeside for en ven
men mangler et godt program til at lave den med har prøvet dream toolz fra get2net men det passer jo kun til deres servere skriver de så er der nogen som har et bedre forslag til mig ;)

PSU Corsair TX750W & ASUS P5QD Turbo
INTEL Core 2 Quad Q9550 & ZALMAN CNPS9900A LED
4 x 2 GB DDRII Corsair Dominator PC2-8500 C5
ASUS Geforce GTX 560 Ti 1024 MB
Creative Sound Blaster X-Fi XtremeMusic & LG Blue-Ray DVD R/RW
400 GB Samsung 7200rpm SATA2 & 1000 GB Samsung 7200rpm SATA2

2

tirsdag, 17. februar 2004, 13:50

DreamWeaver...
Frontpage 2003...
Notepad...

:))

3

tirsdag, 17. februar 2004, 13:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
DreamWeaver...
Frontpage 2003...
Notepad...

:))

Enig. Men så behøver det selvfølgelig ikke lige at være Frontpage 2003, du kan sagtens nøjes med 2000-versionen eller XP for den sags skyld. Men 2003 er nu nice... :))

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

4

tirsdag, 17. februar 2004, 15:07

Stoneswebwriter, ville nu væreat foretrække frem for notepad... hvis man nu er "begynder".... jeg syntes det er et ret godt program!!

5

tirsdag, 17. februar 2004, 21:35

Hvis man er noob så er Frontpage helt klart mit bedste bud!!!

Don't get mad, get even...

6

onsdag, 18. februar 2004, 16:01

Argh, Frontpage...

Det er mange år siden jeg brugte det. Jeg fandt ud af at det tog længere tid for mig når man skulle fejlsøge i Frontpages autogenererede html, end hvis man havde håndkodet det hele fra starten af...

Besøg www.html.dk - der er tutorials der hjælper dig godt i gang. Og du skal kun bruge Notepad for at komme i gang ;)

7

onsdag, 18. februar 2004, 16:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af jakobdam
Argh, Frontpage...

Det er mange år siden jeg brugte det. Jeg fandt ud af at det tog længere tid for mig når man skulle fejlsøge i Frontpages autogenererede html, end hvis man havde håndkodet det hele fra starten af...

Besøg www.html.dk - der er tutorials der hjælper dig godt i gang. Og du skal kun bruge Notepad for at komme i gang ;)

Som du selv skriver, så er det mange år du har brugt Frontpage.... :)) :)) :))

8

onsdag, 18. februar 2004, 16:27

Hehe, men dermed ikke sagt jeg ikke har haft fingeren på pulsen. ;)

Alene det at frontpage laver et nyt <font> tag for hvert linjeskift er jo hul i hovedet, og gør koden kæmpestor. Og så er der implementering af PHP/ASP/.NET --- eller rettere, manglen på... og javascripts såvel som css-kode skal man jo tit bruge, og også midt inde i html'en...

Du kan se link til mit website i min signatur - der er et par ting eller 100 som ikke lader sig gøre i Frontpage alene... :cheers:

Men ok, hvis der bare skal laves en splash-side hvor der stor "hej, jeg er ...." med et billede og et par links, så er Frontpage da ok........ :boxed:

9

onsdag, 18. februar 2004, 16:36

Citeret

Oprindeligt indlæg af jakobdam
Hehe, men dermed ikke sagt jeg ikke har haft fingeren på pulsen. ;)

Alene det at frontpage laver et nyt <font> tag for hvert linjeskift er jo hul i hovedet, og gør koden kæmpestor. Og så er der implementering af PHP/ASP/.NET --- eller rettere, manglen på... og javascripts såvel som css-kode skal man jo tit bruge, og også midt inde i html'en...

Du kan se link til mit website i min signatur - der er et par ting eller 100 som ikke lader sig gøre i Frontpage alene... :cheers:

Men ok, hvis der bare skal laves en splash-side hvor der stor "hej, jeg er ...." med et billede og et par links, så er Frontpage da ok........ :boxed:

Ja, der nogle ulemper ved Frontpage. Ingen tvivl om det, men der er jo ingen der forhindre end i at skrive koden som man selv vil... Eller rette det lidt til som Frontpage laver. Syntes uanset hvilke program jeg bruger, så bliver det ikke helt som jeg selv gerne så det var. Selv ikke engang Dreamweaver. Ikke fordi jeg er prof til det, men hygger mig nu meget godt med det.

Tja, kan nu ikke se hvad der ikke skulle lade sig gøre med Frontpage som du har på din side...

Men du har din mening om FP kan jeg høre... :crazyeyes:

10

onsdag, 18. februar 2004, 21:09

Dreamweaver er lige til at gå til!
Et par timers arbejde med programmet og man er med på noderne!
Hvis man er fræk! kan man jo prøve at lave den i flash!Mener at man kan prøve programmet i 30 dage. Så er det bare med at klø på i de 30 dage, og derefter må du jo så rette til ved at åbne i notepad!

11

onsdag, 18. februar 2004, 22:07

Hejsa

Har dreamwaver men kan ikke helt finde ud af det har aldrig prøvet det her før

jeg har jo også dream toolz men hvordan konvatere man den fil til noget som jeg kan sende op med mit ftp program dream tollz kan jo ikke til andet end (tele2 gange om året)

12

torsdag, 19. februar 2004, 00:16

Hejsa

Glæm det har fundet ud af det men tak for de gode svar 8) :D :clap: :cheers:

13

torsdag, 19. februar 2004, 14:08

Til GFX og sådan skal du lære at bruge Adobe Photoshop 7.0 eller en nyere version. Der kan du lave lige hvad du vil næsten. Men som de andre siger: www.html.dk. Der kan du lære at kode dem og sætte dem sammen :D

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12735&sid=[/IMG]

14

torsdag, 19. februar 2004, 14:36

frontpage og Photoshop 7.0 :clap: så er du godt kørende :D

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

15

torsdag, 19. februar 2004, 14:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af OriGiN

Kan du ikke li PhotoShop 8 da ? :))

16

torsdag, 19. februar 2004, 14:48

Citeret

Citeret

Kan du ikke li PhotoShop 8 da ? :))

nej puha bvadr.. Filter>Distort>Shear den mangler ..grr .. bruger jeg rimlig meget nogen gange..

17

torsdag, 19. februar 2004, 14:53

Citeret

nej puha bvadr.. Filter>Distort>Shear den mangler ..grr .. bruger jeg rimlig meget nogen gange..

HeHe... :))

Kender godt det med at man mangler et filter... ;)

Skal også have lavet en lille indsamling af diverse filtre... Syntes jeg skal have peppet min PH lidt op med noget nyt guf... :))

18

torsdag, 19. februar 2004, 15:00

Citeret

Citeret

HeHe... :))

Kender godt det med at man mangler et filter... ;)

Skal også have lavet en lille indsamling af diverse filtre... Syntes jeg skal have peppet min PH lidt op med noget nyt guf... :))

bah.. alle de der specielle filtre ka ik bruges til noget.. du kan lave det lige så godt uden de filtre hehe

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.