special domæne til webmail?

  • hey tweak
    ville høre om der var en webmail udbyder der tilbød specielle navne til en webmail løsning altså hvor man mod betaling kunne få et mail navn i stil med korshoj@korshoj.com for eksempel altså en @etellerandetspecifikt.com ved ikke hvordan jeg ellers kan forklare det men samtidig er web baseret så det er til at komme til som fx gmail er.
    dette skal bruges i et mindre firma så en mindre udgift til et domæne ville ikke være et problem.
    håber der er nogen der ved om det kan lade sig gøre for synes ikke lige umiddelbart jeg kunne finde noget :boxed:

  • Hvis man køber et domæne og har det hosted hos en udbyder får man stort set altid også webmail og mulighed for x antal mail adresser der matcher ens domæne.


    Man behøver reelt ikke at have en aktiv hjemmeside for at bruge mailen.

  • nej tænkte mere bare på noget web baseret der var til at tilgå sig fra en hjemmeside i stedet for at skulle bruge programmer som outlook men havde ikke tænkt at de fleste udbydere gav lignende med. kunne tænkes det lige skulle undersøges :cheers:

  • Stort set alle udbydere der tilbyder mail til dit domæne har også et webinterface.


    Jeg har fx mit dk-domæne hosted hos one.com, hvor også mine mail accounts ligger, og de har et fortræffeligt webinterface til email.

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Alternativt findes der en gratis udgave af Google Apps (inklusiv gmail), eneste man skal gøre er at købe et domæne (f.eks. hos gratisdns) og sætte det op.


    Så kan man få gmail webmail samt ens eget domæne.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • De fleste hosting sider tilbyder også automatiseret vidersendelse fra dine domæne mails, for eksempel alle mails til 123@ditdomæne.dk bliver videresendt af dem til en mail du selv bestemmer.


    Sent from my HTC Desire using Tapatalk