Push notification til FireFox?

  • Aloha.


    Er der nogen der ved om det er muligt at få noget 'push notification' mail addon til FireFox?
    Man vender sig nemlig ret så hurtigt til at mails kommer MED DET SAMME på både iPhone og iPad, så derfor
    er jeg lidt træt af at de mail-addons jeg har kunne finde til FireFox kun kan sættes til at checke for mail hvert minut.
    Så det kunne da være fedt hvis noget push notification der bare virker instantaneously.


    Det lyder måske tosset at jeg brokker mig over 1 minuts ventetid, men hvis push virker til en mobil, hvorfor så ikke til en PC. :pokey:
    [Blocked Image: http://storage.nal-medienet.dk/%7E20870/tweak.gif]

  • Nej det kender jeg ikke - så derfor burde jeg heller ikke svare i denne tråd.


    Men bliver din iPhone ikke suget tør for strøm når du kører push på mail?? Personligt har jeg den til at tjekke hvert 15min, da jeg ellers synes det tager for meget strøm. Dertil kommer det - hvorfor dælen skal du bruge mail hurtigere end 1 min? Det ville da godt nok også belaste deres server, at du hele tiden skulle kræve opmærksomhed - hvis du forstår.


    Men nej, tror faktisk ikke det er muligt. Men sprøgmålet er om det hedder noget andet, når det nu ikke er på et mobilt netværk.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • For det første er 'push notification' ikke kun noget der virker på et mobilt netværk.
    Det virker også over WiFi på fx min WiFi-only iPad 2.
    Så derfor burde det også være muligt for en PC at få 'push notification'.


    For det andet, så bruger det da lidt strøm, men er ikke det der sluger strømmen.
    iPhone 4S har stadig sine strømproblemer, men tror ikke på at det er 'push notification'
    der er synderen, for min iPad 2 holder fint strøm i 1½-2 uger.


    Og til sidst.. Jeg vil gerne have mine mails hurtigt fordi jeg kan.
    Det ville da også være irriterende hvis man skulle vente 1 min på sine SMS/iMessage beskeder.


    Men hvis det ikke kan lade sig gøre, må jeg jo bare læse mine mails på iPad'en. ;)