Windows 7 Ultimate 64 bit - er det rigtigt??

  • Jeg sidder her og kigger priser på Windows 7 Ultimate 64 bit og støder via Go.Ogle på en side der hedder software-tech.net - de sælger det som download til lige under 750kr!!


    Er det et stinkende godt tilbud, eller er det et tilbud som stinker og for godt til at være sandt?
    Nogen som kender den side?


    :ph34r:

  • Nu er det jo en amerikansk hjemmeside så du køber fra USA. Så jeg gætter på du også skal betale moms og toldafgift.. (Ved ikke hvordan det fungere med udenlandske sider når det er til download).

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Hvis man ser på deres om os side, så er den tydligvis oversat via google translate eller lignende, de antyder at deres koncept er videresalg af bulk licensed produkter, det lugter lidt af piratkoder.


    Jeg ville ikke handle der.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Nogen der kan anbefale et sted at købe lovlige keys til Windows 7 Ultimate 64bit?
    Har faktisk en disk for det ikke skal være løgn, men mangler en ny nøgle da den allerede er i brug på konens pc.


    Gætter på der ikke skulle være noget galt i at bruge den samme disk, bare man har to nøgler.