1

mandag, 16. februar 2004, 01:55

Hver eneste gang jeg spiller et spil lagger det grumt hver 30. sekund. Det er ligegyldigt om jeg spiller over nettet eller ej. Den bliver bare ved. Det kan være de mindste spil den lagger ved. selv Airxonix. Men ikke ude i windows lagger den ikke, det er kun når jeg gamer. Please hjælp mig for jeg skal snart til LAN.

På Forhånd Tak

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12735&sid=[/IMG]

2

mandag, 16. februar 2004, 02:42

Citeret

Oprindeligt indlæg af axasion
Hver eneste gang jeg spiller et spil lagger det grumt hver 30. sekund. Det er ligegyldigt om jeg spiller over nettet eller ej. Den bliver bare ved. Det kan være de mindste spil den lagger ved. selv Airxonix. Men ikke ude i windows lagger den ikke, det er kun når jeg gamer. Please hjælp mig for jeg skal snart til LAN.

På Forhånd Tak

En god ting er at skrive hvad din maskine indeholder og hvad du bruger som styresystem. Så er det måske lidt nemmere at indkredse problemet. ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "bentzin" (16.02.2004, 15:37)

3

mandag, 16. februar 2004, 14:47

jep bentzin ;)

4

mandag, 16. februar 2004, 17:41

Jeg havde også et forfærdeligt lag for et stykke tid siden, altså i spil, både lan og online. Men så slog jeg fra i mit AV at den ikke automatisk skulle scanne executed programs.. Yes 8) No more lag. Måske du skulle tjekke det.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.