Jailbreak og unlock af iPhone 4 på iOS 5.0

  • Hej Tweak.


    Er her nogle guruer på området jailbreak og unlock, der kan svare mig på, om jeg kan jailbreake og unlocke min iPhone 4 på iOS 5.0? Den er fra Tyskland og er låst til t-mobile. Jeg vil meget gerne have gang i min iPhone, så er det muligt at jailbreake og unlocke når jeg har opdateret den til 5.0? Jeg har indtil videre fundet følgende link til jailbreak: www.jailbreaknation.com[...] og følgende link til unlock: gdeluxe.com/unlock-iphone-4-5-05-1-with-ultrasn0w/ – Men vil det virke uden problemer? Er der ikke noget med, at man skal have den rigtige baseband, eller hvordan og hvorledes? Hvis der er en, der kan forklare mig det, så jeg forstår det, vil det være perfekt, da jeg er rimelig forvirret på dette punkt.


    På forhånd tak!

  • ved ikke med hensyn til baseband, men hvis det står på de sites så kan det godt passe.


    jeg har JB'et iphone 4 ios5 og iOS 5.0.1. Og det virker fint, men det er bare tethered. Dvs at hvis den slukker go du så tænder den op igen så virker nogle ting ikke og ikke cydia osv.
    Så skal man boot den tethered.. Kan jeg sagtens overleve med ved at have de nye iOS 5 features.

  • prøv sn0wbreeze det har jeg kun haft gode erfaringer med:) du skal dog downloade iOS 5 fra felixbruns.de for at kunne jailbreake. men der er instruktioner om det i sn0wbreeze:) håber det hjalp!


    -The Dude

  • ved ikke med hensyn til baseband, men hvis det står på de sites så kan det godt passe.


    jeg har JB'et iphone 4 ios5 og iOS 5.0.1. Og det virker fint, men det er bare tethered. Dvs at hvis den slukker go du så tænder den op igen så virker nogle ting ikke og ikke cydia osv.
    Så skal man boot den tethered.. Kan jeg sagtens overleve med ved at have de nye iOS 5 features.

    Okay - så ved jeg da, at det er muligt at jailbreake iOS 5.0 som min er på. Problemet er så bare, om jeg også kan få den unlocket. Men hvilken metode har du brugt til at jailbreake? For så er jeg da sikker på, at den løsning vil virke - så har jeg bare tænkt mig at bruge den for at være sikker.

  • prøv sn0wbreeze det har jeg kun haft gode erfaringer med:) du skal dog downloade iOS 5 fra felixbruns.de for at kunne jailbreake. men der er instruktioner om det i sn0wbreeze:) håber det hjalp!


    -The Dude


    Er du sikker på, at det vil virke? Har du selv prøvet? :)