problemer med internet explorer

  • har et seriøst trals problem med min com. internet explorer kommer næsten hele tiden med fejl, kan det være fordi at jeg har et ati kort instaleret på et nforce 2 bundkort? ved godt det lyder lidt dumt men har sgu ikke så meget forstand på det :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af superman dk.
    har et seriøst trals problem med min com. internet explorer kommer næsten hele tiden med fejl, kan det være fordi at jeg har et ati kort instaleret på et nforce 2 bundkort? ved godt det lyder lidt dumt men har sgu ikke så meget forstand på det :))


    tsk .. tsk .. microsoft .. benyt en anden browser, jeg selv er rigtig træt af alt microsofts monopol! brug netscape, smart explorer, opra ellr andre .. :D

  • øhhm kan de der programmer du snakker om bruges til windows xp? hvis de kan gider du så og smide et link til hvor jeg kan downloade det :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af superman dk.
    øhhm kan de der programmer du snakker om bruges til windows xp? hvis de kan gider du så og smide et link til hvor jeg kan downloade det :]


    hmm .. har ikke nogen specifike links, men prøv http://www.google.com < - is your friend ..smart explorer er rigtig godt

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af superman dk.
    har et seriøst trals problem med min com. internet explorer kommer næsten hele tiden med fejl, kan det være fordi at jeg har et ati kort instaleret på et nforce 2 bundkort? ved godt det lyder lidt dumt men har sgu ikke så meget forstand på det :))


    Du har selvfølglig opdateret windows, IE og drivere ;)
    Og ikke installeret fancy værktøjslinier/programmer - vel ?(
    Har du evt. tjekket for ting i baggrunden ved hjælp af Spybot el. Ad-aware ?(
    Har aldrig hørt om at Ati-kort specielt skulle gi' probs' i IE.

  • Der er ikke mange der kender den, men tag og prøv MYIE2, den er max nice, indbygget popup stopper, du skriver bare det du skal søge på i adresselinien og så søger den på google, du kan binde F tasterne til dine favorit sider osv. osv.


    Tag og prøv den. :D

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Undrer mig over at der er nogle, der altid siger at IE ikke fungerer ordentlig og prøv noget andet. Det kunne jo være, at det var dem selv der var årsagen til problemerne. Fordi de ikke ved nok om, hvordan det skal sættes op i forhold til den maskine det kører på og de muligheder der er for at optimere det. Selvfølgelig er det ikke 100% perfekt og heller ikke lige til at gennemskue, hvorfor det ter sig som det gør en gang i mellem. Men dem der sidder og laver sådanne ting, ved nok en del mere end vi gør.


    Ligeså er der mange der, hver gang der er et problem, siger formatér og ny installation. For mig virker det omsonst og spild af god fritid. ;)
    Kan lige sige at jeg endnu ikke har haft min maskine formatteret, siden jeg installerede Win ME for en del år siden. Og den kører, så at sige problemfrit med XP nu. Hvis der en gang i mellem sker noget, så plejer det for det meste at være min egen skyld.
    Det samme kan jeg sige om IE som har kørt upåklageligt. Det som jeg har gjort, er at hele tiden opdatere og finjustere systemet. Desuden har jeg holdt mig ajour med, hvad der rør sig omkring hardware og software og selvfølgelig spørge i dette og andre fora


    Dette indlæg er ikke for at håne eller nedgøre nogen. Men kun fordi jeg "undres". Så lad nu være med at fare lige i "krudthuset" og begynde at "kaste med mudder" ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Undrer mig over at der er nogle, der altid siger at IE ikke fungerer ordentligt .............................
    Dette indlæg er ikke for at håne eller nedgøre nogen. Men kun fordi jeg "undres". Så lad nu være med at fare lige i "krudthuset" og begynde at "kaste med mudder" ;)


    (tillod mig lige at forkorte posten).



    Vi er enige der - alt for mange siger "prøv noget andet" - men han spørger jo ikke om der er noget bedre - jamen så spørg dog manden om han har sørget for relevante opdateringer - man kunne måske også spørge om der var et mønster i hvornår/hvordan problem kommer - måske bestemte sider - måske når han har alt muligt andet åbent.


    Siger ikke at de nævnte browsere ikke er bedre - men hvis han som jeg bruger IE på job - så gider jeg altså ikke bruge noget andet hjemme - man er vel vane-menneske..... :] :]


  • Det med at spørge, har jeg faktisk gjort lidt længere oppe i tråden ;) :boxing: :D

  • Quote

    Det med at spørge, har jeg faktisk gjort lidt længere oppe i tråden ;) :boxing: :D




    Hov hov - skal du slå din gamle - biiiiiip.... - Det var sgu da ikke møntet på dig - Mente at forfatteren jo ikke spørger efter noget bedre end IE - folk bør svare på det han spørger om....


    Lidt ligesom når en siger "Jeg har max x kr. til HW - hvad foreslår I" - Der er aaaaaaaltid en helvedes masse der siger smid y kr. oveni og køb det her istedet - For heeeeeeeelvede - vedkommende har jo lige sagt at der er så og så mange kr...... ;) ;)