Half-life 2 & Doom 3

  • Så vidt jeg kan huske, så har de vist skubbet HL2 til engang i Q3 2004, men kan ikke lige hitte et link hvor det står lige nu. :rolleyes:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • De 2 spil har også været ekstremt lang tid under vejs!! så har de også at være gode! (man kanjo næsten kun blive skuffet)

  • Jeg ved ikke med Doom 3, men datoen på HL2 passer ikke, HL2 kommer ikke før sidst på året, da de er ved at skrive hele lortet om af en eller anden grund.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel
    Så vidt jeg kan huske, så har de vist skubbet HL2 til engang i Q3 2004, men kan ikke lige hitte et link hvor det står lige nu. :rolleyes:


    Ja, det lyder meget rigtigt.... Eller også bliver det en julegave. *G* :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEEF
    Jeg ved ikke med Doom 3, men datoen på HL2 passer ikke, HL2 kommer ikke før sidst på året, da de er ved at skrive hele lortet om af en eller anden grund.


    Oprindeligt var det tænkt at Doom III skulle konkurrere med Unreal II. Men det var en deadline der hurtigt blev droppet. Så man kan godt sige, at Doom III er en del forsinket :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEEF
    offtopic: Unreal II er klart det fedeste SP spil til dato. :D


    Hmm.. Det ligger ihvertfald på Top-10´eren her... Sammen med fx. GTA-serien, Medal of Honor AA, Half Life, Soldier of Fortune II, SplinterCell...


    Men der findes jo mange fede spil... ;)


    Skulle jeg vælge ét ud sådan lige hurtigt, så ville jeg umiddelbart sige MOHAA... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEEF
    offtopic: Unreal II er klart det fedeste SP spil til dato. :D


    hmm .. spiller warcraft 3 for fjerde gang .. :O


  • Har du ikke spillet CoD? Må være lige noget for dig, da det i store træk minder meget om Mohaa ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af scully
    Har du ikke spillet CoD? Må være lige noget for dig, da det i store træk minder meget om Mohaa ;)


    Joh, men intet slår jo det originale MOHAA hvis man skal være lidt nostalgisk og tænke på hvordan det var da man gav sig i gang med det... ;)


    .. Var sgu KLISTRET til min skærm som jeg ikke har været i laaang tid... :))

  • Har lige købt MOHAA til 180 i EBGames på Strøget.. Virkelig godt tilbud! ;) Call of Duty er dog favoritten..hehe, bare for let! :boxed: Glæder mig til det nye MOH kommer!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • MOHAA bliver slået af Call of duty! Grafikken og gameplayet er SÅ fedt! HAr lige gennemført det... Og ja, jeg har også gennemført MOHAA...


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af søndergård
    MOHAA bliver slået af Call of duty! Grafikken og gameplayet er SÅ fedt! HAr lige gennemført det... Og ja, jeg har også gennemført MOHAA...


    Smag og behag....


  • Holdte mig lidt mere til topic, mente selvfølgelig bedste FPS. Du skal ikke læse hvad jeg skiver men hvad jeg mener... Eller noget i den stil.. :P ;)


    Der er mange andre fede SP spil. 8)