Browser problem.

  • Håber der er nogen som kan hjælpe mig her.


    Har et problem med min browser jeg ikke helt forstår. Når jeg prøver at åbne visse sider er det som om den ikke rigtigt gider.


    Et eksembel er når jeg prøver at gå ind på http://www.gamereactor.dk og prøver at trykke på "Fortsæt til Gamereactor" oppe i højre hjørne så loader den bare forsiden igen. Kan altså ikke komme videre end den reklame som er på startsiden. Ved ikke om det er noget cookie den ikke gemmer ordenligt eller?? Den står til at tillade cookies.


    Kan pludseligt heller ikke bruge chatfunktionen på facebook. Og kan heller ikke klikke på nyhederne på http://www.unisport.dk der laver den samme problem med at smide mig ud på forsiden igen.


    Det er sket efter jeg for et par uger siden skiftede fra et nvidia kort til et ati kort ved ikke om der er en sammenhæng??


    Normalt bruge jeg IE9 som browser men har også prøvet at åbne siderne via chrome og den giver samme problem. Mangler jeg et plugin eller ligende?? Er sku lidt lost. Håber nogen kan hjælpe tak :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Holm86
    Troede der fandtes nogle kloge hoveder herinde :)


    Det gør der også, de er bare ikke så aktive lige nu ;)


    Er dit windows(hvilket?) up to date?

    Brugte du et program ala driversweeper til at fjerne dine gamle gfx drivers?


    Har selv ikke nogen problemer med de sider du nævner.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Ellers prøv at kør CCleaner, husk at fjerne flueben fra "Slet kun filer i Windows Temp mapper som er ældre en 24 timer" under Indstillinger -> Avanceret.
    Kunne jo være at det hjalp :)

  • Ja, brug ccleaner til at fjerne cookies og andre midlertidige filer i browserne. Du kan evt. også lave en registry clean med programmet.
    En anden ting, nu hvor du er i gang, så kan du også slå nogle af opstartsprogrammerne fra - f.eks. Java og lignende.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H


  • Har heller ikke noget problem med disse sider på min telefon eller på andre computere. Derfor jeg syntes det er mærkeligt ;)


    Gik bare ind under grafikkortet og fjernede drivereren dengang. Har ikke brugt noget program.


    Men kunne godt være man skulle bruge CCleaner men kender ikke det der driversweeper.