Du er ikke logget på.

Nyhedsbrev

Indsend nyhed

Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.

Indsend nyhed

1

mandag, 31. oktober 2011, 01:49

Windows 7 'upgrade version'

Hey folkens :)

Jeg skal købe ny computer og jeg tænker på at købe windows 7 ved siden af :)

Jeg ser, at der er noget som hedder "Windows 7 Home Premium upgrade version" som man kan købe, og så vidt jeg kan forstå, kræver det at man allerede har windows vista.
Og det har jeg også, men betyder det så, at jeg FØRST skal installere windows vista på min nye computer og så EFTERFØLGENDE upgradere til windows 7?
Eller kan jeg gå direkte til windows 7? :/

2

mandag, 31. oktober 2011, 07:20

Så vidt jeg kan huske betyder det just at du skal installere vista og så opgradere til Windows 7 hver gang. :(

3

mandag, 31. oktober 2011, 07:21

Jeg har ikke prøvet med windows 7, men med tidligere udgaver skulle den nye installation bare "smage" på den version man opgraderede fra under installationen. Dvs man lavede en clean installation og så skulle man bare have sin CD/DVD med den gamle version klar til verifikation under installationen.

/ask
IBM t42 and IBM t23 still alive and kicking

4

mandag, 31. oktober 2011, 09:48

læs her:
http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=140669&sid=

Edit:
Nu skriver du ikke hvilken licens du har nu, men hvis det er en oem version du har, kan du ikke bruge en upgrade, men skal enten købe en fuld retail, eller en ny oem, som så koster ca det samme som en upgrade
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.

i5 2500K
ASUS P8Z68-V Pro
Sapphire HD 7950 OC
8GB HyperX T1 1600MHz
Corsair HX 620W

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Ciric" (31.10.2011, 09:49)

Klassificer denne tråd

Copyright 2001-2013 © Tweak.dk | www.tweak.dk
Forum Tags | Hardware | Nyheder | Forum | Ansvar | Mobiltelefoner | Sitemap | Cookies | Mobilabonnement