Ios luk af apps feature

  • Hey alle (bubbi) hehe


    Jeg havde før min ios5 opdatering noget innstalleret som gjorde at hvis jeg havde mail app åben og jeg clickede på et link i mailen, så ville safari åben op. Men det den feature så gjorde det var når jeg så ville tilbage til mail så kunne jeg bare clicke på home button 1 gang og den ville vende tilbage til mail app.


    Det samme ville ske i spil hvis jeg clickede på en reklame eller lign. Det var super lækkert bare at kunne gåtilbage til det app som videresendte til mig et andet app


    Nogen der har nogen ide om hvad det er for en feature jeg har haft installeret?? Jeg har forsøgt lidt google men syns ikke jeg kan finde det rigtige at søge efter, som skulle være det jeg leder efter.


    Rigtig mange tak!! :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin
    tænker du på multitasking? der skal du trykke 2 gange på home knappen..



    nej nej langt fra :)


    Jeg vil sige jeg er rimelig ios guru. Det eneste er at jeg ikke kan huske hvad jeg gjorde for at aktivere denne feature.. :(


    Altså hvis du tager din iphone, åbner Mail, finder en mail, ser et link, clicker på det, så åbener den Safari f.eks
    Når du så har læst det du vil i safari, hvis du så trykker på Home(luk) knappen 1 gang, så istedet for at hoppe ud til sprinboarded, så hopper den tilbage til Mail programmet.


    Jeg ved næsten med sikkerhed at den skal være jailbreaket da jeg mener det er noget jeg installerede i cydia..

  • Forstår heller ikke der er lavet en form for 2-eller3 fingers gestures på iPhonen.
    På iPad'en 4-finger swiper man jo bare imellem åbne apps.
    Men kan da godt være Apple mener skærmen er for lille til multitouch gestures.


    Men må da indrømme, at når jeg læser mails på min iPhone, og klikker på et link der så
    hopper over i Safari, og jeg så skal tilbage til mail app'et, så finder jeg det meget naturligt
    at dobbeltklikke på home-knappen, og så vælge mail app'et fra multitasking-baren.


    Men er da ikke i tvivl om, at der er lavet tweaks til netop dit problem, og at de er at finde i Cydia.
    Der er dog ikke noget jeg kender til.


    Ved dog der er lavet multitouch gestures til iPhonen, og at de kan hentes i Cydia.
    Mener det hedder 'MT Gestures'.


    Er ved at være noget tid siden jeg har brugt Cydia, da jeg ikke har været jailbroken siden iOS 5 beta 1 kom ud.



  • ja det er bare af ren vane i alt den tid ios4 har været ude har jeg haft den mulighed at trykke en gang.. men ja den multitouch feature er nice, og vil da lige prøve MT gestures :D selvom jeg har Multiflow som fungere super godt til det overblik over apps der er åbne :D


    Men jeg prøver, og Takker!! :D

  • Hvad har du forresten jailbreaket din iPhone 4 med?
    Går ud fra det er et tethered jailbreak..


    Glæder mig til at se hvad DevTeam kommer med af untethered jailbreak til A5 chippen.
    Og i det hele taget et untethered et til iPhone 4 også.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Hvad har du forresten jailbreaket din iPhone 4 med?
    Går ud fra det er et tethered jailbreak..


    Glæder mig til at se hvad DevTeam kommer med af untethered jailbreak til A5 chippen.
    Og i det hele taget et untethered et til iPhone 4 også.


    ye har et tethered ios 5 :D
    Min telefon går aldrig ud alligevel :P og hvis den gør så er det fordi jeg hjemme :P


    Men jeg vil have min ipad 2 JB'et :D


    Men ja jeg glæder mig sygt meget, til det også. Der er en lille ulempe ved cydia nu.. du skal virkelig vente på den er loadet færdig ellers så crasher den.