Ati Radeon driver!

  • Ja jeg har som sagt lige installeret den HELT NYE ATI RADEON DRIVER, CATALYST Windows XP 4 .2 - Driver Download


    Nu kommer så spørgsmålet.. I de tidligere versioner kunne man sætte sin AGP x4 og AGP x8 op... men nu kan jeg ikke længere finde det... Er det fordi den gør det automatisk nu, eller er jeg bare blind :D


    Plz help me :D


    Tak....

  • Smartgart?! :)) Øjnene er det første man bliver blind på...*host* :boxed:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo


  • Har du indstalleret kontrolpanelet til Ati?

  • Kontrolpanelet installerer sig selv hvis man trykker "ekspres" når man installerer ati-drivere!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Kontrolpanelet installerer sig selv hvis man trykker "ekspres" når man installerer ati-drivere!


    okay,bruger altid Omega driverne :T

  • Ok, det vidste jeg så ikke! Er de egentlig bedre at benche med end de "normale" drivere?! 8o


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

    Rettet en gang, sidst af Astrocity ().

  • ikke altid, jeg fik en gevinst på 200 point i 3dmark01

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af vipvop
    Well Astrocity er du sikker på at du har installeret de helt nye drivere.... For jeg kan ikke finde det.... desværre


    Tror det er dig der er blind, for astrocity har ret :)) Du finder det inde under smartgart under advanced settings ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af vipvop
    omfg nu prøv at installere den nye driver inden i skriver... der findes ikke noget der hedder smartgart


    Hvis der ikke findes den mulighed, så er det vel som du selv siger .... Fordi den selv vælger MAX automatisk... Er jo heller ingen grund til at have den mulighed da man naturligvis altid kører på max hvis ens system kan det....


    Hvad med FAST WRITES ?... Findes den så heller ikke mere ?

  • ...Scully - Bare lige for at skære det ud i pap! :))
    ...VipVop - Kører selv med 4,2, så jeg tror nok jeg ved hva jeg taler om! :boxed:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Lige for at komme vipvop til undsætning, jeg bruger også 4.2 og har heller ikke SMARTGART fanebladet.



    En anden timg,scully, hvordan beskærer du screenshots så men ikke får resten af skrivebordet med?

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • ja, den er hentet på ati.com, men jeg nærlæste lige det punkt hvor der står pakningsversion, og kan se at det er 2 forskellige versioner.


    Den jeg har lagt et billede af er stadig 4.1, på en eller anden måde er 4.2 ikke blevet installeret ordentligt.


    Jeg har nu installeret 4.2 igen og vupti:



    Scully udover mit spørgsmål med beskæring af screenshot, kan du så ikke også svare mig på hvordan du får boksen til at se sådan ud (farve osv.)

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr


  • Med hensyn til screen shotet, trykker jeg atl+ctrl+print screen. Så tager den kun screenshot af det markerede vindue. Farven er noget jeg vælger inde under egenskaber>>udseende. Skal da lige nævne at jeg bruger classic skin, istedet for xp, da jeg synes det er meget federe, og så kan man selv bestemme farven på alt ;)