Campus kalender kan ikke fjernes fra g-mail kalender

  • Hej


    Jeg har tilføjet min Campus kalender (skole) til min g-mail kalender, campus kalenderen ligger nu under "andre kalendere". Problemet er bare at den nu OGSÅ ligger inde i min hovedkalender. Jeg må have lavet et eller andet forkert.....


    Jeg vil gerne have Campuskalenderen fjernet fra min hovedkalender, men jeg aner ikke hvordan man gør. Har prøvet at slette min hovedkalender, hvorpå den så er blevet oprettet igen. Men Campuskalenderen kommer bare igen.


    Skal lige sige det samme er sket på min iPhone, da jeg har overført min g-mail kalender til den. Men det burde da ikke have indflydelse på mit problem


    Der må være et sted hvor jeg kan fjerne Campuskalenderen fra min hovedkalender??


  • har du prøvet at fjerne hovedkalenderen fra din iphone? du skal huske på de synkronisere hinanden

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog


    har du prøvet at fjerne hovedkalenderen fra din iphone? du skal huske på de synkronisere hinanden


    Jeg har ingenting på min hovedkalender på iPhone'en. Det er KUN den Exchange kalender fra g-mail jeg har på iPhone'en