Bedste ATI driver at benche med

  • Overskriften siger sig selv! Bruger pt.Catalyst 4,1 - ved ikke om den er bedre end de gamle - derfor spørger jeg jer! :))


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Ved jeg heller ikke, men 4.1´eren er vist bedre end 3,10´eren hvis jeg ikke husker helt galt, så hvis det er så skal du jo tilbage til 7´erne og så kan det jo være lidt ligemeget... Eller hvad ? ;)


  • E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

    Rettet 3 gange, sidst af Astrocity ().

  • Bruger selv 6.14.10.6404 (ATI 4.1) drivere til min Aquarmark3 score jeg har stående i min SIG, men har lagt mærke til at de andre oppe i toppen i min klasse bruger 6.14.10.6396 og 6.14.10.6378 ...

  • Kan stadig ikke finde ud af hvilken en der er bedst!..*G* Og gider ikke hele tiden at skifte.. Har dog ikke prøvet de der fancy omega-drivere, nogle siger de er gode - andre ikke! :boxed:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Kan stadig ikke finde ud af hvilken en der er bedst!..*G* Og gider ikke hele tiden at skifte.. Har dog ikke prøvet de der fancy omega-drivere, nogle siger de er gode - andre ikke! :boxed:


    Hvorfor vælge en gammel driver bare for at score lidt mere i bench ?... og så miste lidt i spil måske ?....


    Hvis man bevidst vælger en gammel driver for at udnytte nogle bugs eller andet der gør at man kunstigt scorer lidt mere i bench-tests end man ellers ville med den nyeste driver, så er det jo fusk .... Der skal overclockes for at score mere... Men en ny driver.... Efter min mening... ;)

  • Du har fuldstændig ret! Bruger selv 4,2, kunne bare godt være der var større forskel på dem! Et eksempel kunne være de nye drivere fra nvidia hvor de forbedrer ydelsen en hel del (kan ikke lige huske bnavnet).. Det syns jeg godt ati kunne lære lidt af - for hvem vil ikke have det bedste ud af sit grafikkort?! :))


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

    Rettet en gang, sidst af Astrocity ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Kan stadig ikke finde ud af hvilken en der er bedst!..*G* Og gider ikke hele tiden at skifte.. Har dog ikke prøvet de der fancy omega-drivere, nogle siger de er gode - andre ikke! :boxed:


    Nogen får bedre score med Omega driverne,nogen får dårligere.Jeg selv får en score på ca 40000 i Aquamark med Omega driveren.Havde scoren oppe på knapt 42000 med Ati driveren.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Du har fuldstændig ret! Bruger selv 4,2, kunne bare godt være der var større forskel på dem! Et eksempel kunne være de nye drivere fra nvidia hvor de forbedrer ydelsen en hel del (kan ikke lige huske bnavnet).. Det syns jeg godt ati kunne lære lidt af - for hvem vil ikke have det bedste ud af sit grafikkort?! :))


    HeHe... ATI forbedre da også ydelsen for hver gang der kommer en ny driver. Det er jo logisk... ;)


    nVidia har jo ikke rigtig noget med sagen at gøre der for det er 2 vidt forskellige situationer som vi vist ikke skal komme ind på ... ;)


    Men hvis du vil have det bedste ud af dit grafikkort, så brug den nyeste driver og så overclock det.... Bedre bliver det nu ikke... ;)


    Skal selv have smidt den nye 4.2´er ind her senere. Har ikke fået det gjorde endnu og har ikke lige tid nu.