S: Windows 7 32/64 Ultimate

  • Hey.


    Jeg har dette operativ system liggende som jeg ikke bruger mere, så derfor dette salg.


    Nypris skulle være 1299 kr. på nettet.


    Jeg sætter det til salg for 800 pp


    NB: Skal siges at installationen er på engelsk, men kan updateres til dansk via Windows opdaterings tjeneste!.


    Hvis i udelukkende er ude efter serials key'en, kan vi også finde ud af det!.


    Byd løs!

    ASUS ROG G751JY
    ASUS Zonar Essence One - DAC Converter
    Logitech G19s
    Logitech G27
    Corsair Vengeance Mouse FPS Gaming


    :9xo

  • Du har smidt din post i det forkert forum, du skal have den ned i køb/salg.


    Hvis du kigger længere nede når du redigerer din post, burde du kunne se en knap til det.


    EDIT: i øvrigt hvis det er en OEM udgave, kan du ikke uden videre sælge den, da den er solgt til den computer den er blevet brugt til, at det måske kan fungere alligevel er en anden ting.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

    Rettet en gang, sidst af RTM ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RTM
    Du har smidt din post i det forkert forum, du skal have den ned i køb/salg.


    Hvis du kigger længere nede når du redigerer din post, burde du kunne se en knap til det.


    EDIT: i øvrigt hvis det er en OEM udgave, kan du ikke uden videre sælge den, da den er solgt til den computer den er blevet brugt til, at det måske kan fungere alligevel er en anden ting.


    Det er både 32 og 64-bit udgave han sælger, ergo er det ikke OEM :P

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m