Hjælp til VB kodning

  • heey folkens.


    Jeg sidder og er i gang med at lave et lille progr5am i VB 2010, til at holde styr på mit budget på min konto (vil ikk høre noget om at jeg kan bruge excel, da jeg hygger mig med det her).


    Programmet er meget simpelt.
    alle ugens dage er skrevet op på række. hvor der er en textbox ud for hver, til at skrive det hævede beløb i.
    der efter er der så to textboxe hvor den ene viser overskud fra sidste måned, og den anden viser hvad der er tilbage på min konto, altså en Ialt-box. Det beløb der bliver vist i Ialt-boxen, er beløbet, fra sidste uges overskud, og så beløbet fra den uge man er i, pluset sammen


    Der kommer 200 kr ind på min konto hver uge.


    for neden er der så en knap, der skal udregne de beløb man har hævet igennem ugen, og ændre tallet i Ialt-boxen til det nye beløb.
    Der er sat en SQL database op, så jeg kan holde styr på hver uge


    Billede af programmet.
    [Blocked Image: http://img233.imageshack.us/img233/6627/52837075.jpg]



    nu er spørgsmålet bare, hvordan lyder kodningen til knappen der skal udregne beløbne.
    og hvordan vil kodningen være til ialt-boxen, da den helt automatisk skal ligge de 2 beløb sammen.
    og hvis det kan lade sig gøre, kan textboxen med overskud fra sidste uge, automatisk hente beløbet. eller er jeg "tvunget" til selv ast skulle skrive det ind hver uge :)


    Jeg behøver ikk den eksakte kodning, bare noget der kan hjælpe mig på vej, så jeg os selv kan få lært det igennem, hvis i nu forstår :)



    Edit: Nu er alt kodningen lavet, bortset fra "overskud fra sidste uge" så nu mangler jeg bare koden til at hente overskudet fra sidste uge. ind i det næste skema.
    Nogen der kabn hjælpe med den? :)

    Asus - Crosshair IV Formula
    AMD - Phenom II X4 @ 4.0 Ghz
    Club 3d gtx 560
    80 GB Sata2
    320 GB Sata2
    Corsair - Corsair 8 GB DDR3 1333MHz (2x4)
    Coolermaster V6

    Rettet 2 gange, sidst af erland3000 ().

  • argh! det kan ikk passe der ikk er nogen der kan programmere i VB ??

    Asus - Crosshair IV Formula
    AMD - Phenom II X4 @ 4.0 Ghz
    Club 3d gtx 560
    80 GB Sata2
    320 GB Sata2
    Corsair - Corsair 8 GB DDR3 1333MHz (2x4)
    Coolermaster V6