Opstart af Comp!

  • Hej!


    Jeg har et større problem. Jeg har lige været til netweekend og da jeg vågnede om morgenen og tændte computeren, ja så troede jeg ikke at den ville starte op fordi den efter noget tid stadig stod i sort skærm. Jeg prøvede så at lade den stå i et stykke tid, og efter godt og vel 7-10 mins kom den ind i windows.


    Den starter med at loade i Dos, og hopper så videre til WinXP loading billedet, hvorefter der så bliver sort skærm i godt og vel 7-8 mins. Når de minuter så er gået, så kommer min musemarkør frem, og efter det går der yderligere 2 mins før min comp kommer ind i windows og viser mit skrivebord.


    Jeg har simpelthen ikke gjort noget, eller installeret noget.. :(


    Jeg har WinXP, og har både DirecX 9.0, nyeste drivere, opdateret windows alt det jeg kan, og har op til flere gange testet min comp for virus. Jeg fatter simpelthen ikke hvad det kan skyldes..


    Please Help me ! Det er ret så irriterende..


    På forhånd TAK-

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af vipvop
    Okay smarte... google.com det hjalp mig meget!


    Okay newbie - Det er ikke sådanne bemærkninger der resulterer i ret mange brugbare løsninger :rolleyes: Bare et lille hint.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Okay newbie - Det er ikke sådanne bemærkninger der resulterer i ret mange brugbare løsninger :rolleyes: Bare et lille hint.


    Tror nu heller ikke det hjælper så forfærdeligt meget at kalde ham for newbie, men det er så noget andet. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    Tror nu heller ikke det hjælper så forfærdeligt meget at kalde ham for newbie, men det er så noget andet. ;)


    Øh - hva' der galt i det ?( Det er da ikke ment negativt. Det var et lille hint - som jeg skrev - til en af de nye (newbie) :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Øh - hva' der galt i det ?( Det er da ikke ment negativt. Det var et lille hint - som jeg skrev - til en af de nye (newbie) :rolleyes:


    Næ, men når størstedelen af folk bliver kaldt for newbies, nubs og whatsoever, så tager man det nok somregel negativt - jeg finder mig ihvertfald ikke i det. Og så ved jeg nu heller ikke rigtigt hvor "ny" han er. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    Næ, men når størstedelen af folk bliver kaldt for newbies, nubs og whatsoever, så tager man det nok somregel negativt - jeg finder mig ihvertfald ikke i det. Og så ved jeg nu heller ikke rigtigt hvor "ny" han er. ;)


    Ikke for at tærske langhalm på dette - men 18 posteringer og rang som cool newbie Så er han da ny (=newbie) IMO !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af vipvop
    hmm jeg satte en winXP cd i cdrom drevet, uden at den begyndte at tænke... vupti...


    nu starter min comp op på ca 1 min :D


    Verden er underlig.....


    Tjah - det har du ret i - men godt du fik løst det 8)