Razer Mamba - CPU problemer

  • Jeg opdagede for noget tid siden Mass Effect var begyndt at lage utrolig meget, men det var ikke noget jeg undersøgte. Det var først her for nylig at jeg lagde mærke til, at det var hver gang jeg bevægede musen, spillet begyndte at lagge. Igen gjorde jeg ikke så meget ud af det, men da det også begyndte at være et problem når jeg så film, besluttede jeg at kigge på det.


    Det viser sig at når jeg åbner task mannager, så bruger programmet "RazerMambaSysTray.exe" 40-50% af CPU'en (som er en AMD Athlon 64 X2 3800+). Jeg går stærk ud fra at det er dette som er problemet, og jeg er også overbevist om at det ikke er normalt at det program bruger så meget af CPU'en.


    Ville høre om nogen havde oplevet det samme, eller har en idé til hvordan det måske kan fikses.


    På forhånd, tak.


    PS. Jeg har også sent en mail til Razer suport, men venter stadig på svar fra dem.

  • Prøv at afinstaller driveren og gen installer den, så se om problemet stadigvæk er der.


    rens eventuelle rester væk med ccleaner programmet.


    http://www.piriform.com/CCLEANER


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Yup, opdaterede GPU'en her for en dags tid siden (har tjekket at problemet stadig er der). Dog ved jeg ikke med alle de andre drivers. Nogle forslag til et godt program til at tjekke drivers?