1

torsdag, 25. august 2011, 22:14

Hej alle

Jeg har for nyligt opgraderet mit Firefox til version 6, og bliver nu bedt om at opgradere min Adobe Flash Player, for at kunne se diverse filmklip og lign.

Når jeg så har hentet opdateringen til Adobe Flash Player 10.3, og forsøger at installerer det, når den kun 50% igennem før den siger "Fejl: Program kører aktuelt". Og det er selvom jeg vel at mærke allerede har lukket Firefox ned forinden..

Hvordan får jeg løst det?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mikkel" (25.08.2011, 22:16)

2

torsdag, 25. august 2011, 22:50

Du kunne prøve at følge denne guide til at fjerne flash player helt med Adobes specielle værktøj til det: LINK

Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

3

torsdag, 25. august 2011, 23:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af RTM
Du kunne prøve at følge denne guide til at fjerne flash player helt med Adobes specielle værktøj til det: LINK

Tak for dit forslag. Jeg har nu prøvet det, men det afhjalp desværre ikke problemet.

4

fredag, 26. august 2011, 08:37

Prøv igen idag, jeg havde ingen problemer med den overhovedet. DL den engang til.

Mvh
Sam

Intel I7-5820K, MSI X99S gaming7 Polimatech Megahelem 2 Bitfenix Spectre 120mm ,Crucial 4x4GB Sport 24ooMhz DDR4 ram,Sapphire R9 290 Tri-x OC ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Seagate Momentus XT 500GB,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-P50R, Iiyama 26" skærm. JBL Creature III black, Win 10 64 bit.

5

fredag, 26. august 2011, 18:44

Du kan prøve at lukke alle de andre programmer ned der kører(især browsere, men også andre, husk at kigge i task manageren), kan være et af dem forhindrer reinstallationen.

Du kan eventuelt også prøve at hente offline installeren: LINK

Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

6

tirsdag, 30. august 2011, 16:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af Ebo
Prøv igen idag, jeg havde ingen problemer med den overhovedet. DL den engang til.

Mvh
Sam

Mit problem er der desværre stadig..

7

tirsdag, 30. august 2011, 16:44

Citeret

Oprindeligt indlæg af Ebo

Mvh
Sam

Mit problem er der desværre stadig..

Citeret

Oprindeligt indlæg af RTM
Du kan prøve at lukke alle de andre programmer ned der kører(især browsere, men også andre, husk at kigge i task manageren), kan være et af dem forhindrer reinstallationen.

Du kan eventuelt også prøve at hente offline installeren: LINK

Har prøvet dit forslag, men desværre uden held.

Det spøjse er, at i IE9 kan jeg sagtens installere det uden problemer. Det er kun i Firefox, problemet er der..

Flere forslag - anyone?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mikkel" (30.08.2011, 16:45)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.