downloads forsvinder

  • jeg har nu 2 gange oplevet at det jeg var igang med at hente ned bare er forsvundet, først med live messenger og nu IE explorer9, jeg sætter den til at downloade og den går igang alt er fint,og jeg går ind i stuen, men når jeg kommer tilbage er den forsvundet i den blå luft, der ikke nogen error besked eller download fuldført, og jeg kan ikke finde programmet på computeren?
    det er ikke noget stort problem for jeg kan bare hente den forfra det virkede med live messenger har ikke prøvet med IE explorer9 endnu, men det er da underligt.
    Det er en helt ny computer med windows7 på.

  • Tror lige som Bubbi, at de ruger et andet sted hen, og at de er der. kan du ikke finde dem via historik, så du kan se hvor de er endt ?.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.