Bootcamp problem

  • Hej Tweak. jeg er ejer af en macbook pro laptop. Der er ingen problemer, og har bootcamp på den så jeg kan spille enkelte windowsspil på. Så ville jeg installere et spil på der fylder 4.22gb. men så får jeg en fejl om at der ikke er mere plads på bootcamp-driveren, hvilket jeg ikke forstår da når jeg klikker egenskaber på driveren siger den at der er 11gb tilgængelig. Nogen der ved noget om hvad problemet er her?


    På forhånd tak.

  • Har du opdateret bootcamp til nyeste version?

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Hvis det er én stor fil, kan det så være bootcamp der arbejder med en FAT32 partitions-struktur?


    Det er et skud i tasken, da jeg intet aner om bootcamp, men problemer med for lidt diskplads med filer over 4GB plejer at skyldes noget 32bit disk-system ala FAT32


    /ask

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jacobask
    Hvis det er én stor fil, kan det så være bootcamp der arbejder med en FAT32 partitions-struktur?


    Det er et skud i tasken, da jeg intet aner om bootcamp, men problemer med for lidt diskplads med filer over 4GB plejer at skyldes noget 32bit disk-system ala FAT32


    /ask




    Jeg tror nok der kunne være noget her ja.



    Jeg ved at min Windows Partition er NTFS. Men hvis din er formateret som fat32 kunne det nemt skyldes det.
    Og det er da det eneste der lige kan virke som fejlen.