Bruge tysk win7 key på dk win7????

  • Hejsa.


    Jeg har læst at man kan få penge retur på en windows man ikke aktiverer , men jeg vil hellere have byttet min tyske licens til en dansk og har forhørt mig ved Toshiba , men intet svar.
    En der ved noget om det ????
    Altså bruge min ikke aktiverede tyske win7 key på en dansk win7 ?????




    SMLDK

  • Ok , jeg takker.
    Tænkte det nok.
    Det er en Home Prem. der er med så kan ikke skifte sprog skal være minimum en Pro.
    Men hvad gør man med penge retur på en ikke aktiveret windows ??????





    SMLDK


  • nej du kan ikke få penge tilbage Toshiba har valgt at lancer bærbaren med Windows 7 Home Edition og igen du ska ha Ultimate el. Enterprise for at ka skifte sprog kan du se her: http://windows.microsoft.com/en-US/windows7/products/compare

  • Jeg mener da at vi tidligere har haft diskussionen om sprog i Home Premium, og at der var én der nævnte et værktøj der tillod sprogskifte selv i de mindre udgaver. :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Jeg mener da at vi tidligere har haft diskussionen om sprog i Home Premium, og at der var én der nævnte et værktøj der tillod sprogskifte selv i de mindre udgaver. :)


    HerrMansen det jeg linkede til first skulle gøre det muligt men om det funker tør jeg ikke svare på da, jeg kun selv har Windows 7 Ultimate ^^;

  • *Derp* Det gjorde du da også - og så i samme tråd. :roller:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SMLDK
    Hmmmm,der skulle ikke være en der vil købe en Win 7 Home Premium tysk licens nøgle ????




    SMLDK


    den er låst og må ikke vidre sælges :razz:


    alså kun sælges sammen med blærbaren.

  • Og du kan ikke returnere den - det gælder kun XP og Vista? mener jeg. MS lavede deres betingelser om.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Von-Schlausen
    Hvad kører i andre egentligt med? Dansk eller engelsk?


    jeg køre engelsk Windows 7 Ultimate Service Pack 1 x86, synes altid det er nemmere at finde rundt i end det danske os hvis du ska bruge et el. andet når du google for du engelsk som regl og mit engelsk fejler intet så jeg er glad nok for engelsk ^_^

  • Jeg har en maskine med dansk og en på engelsk, synes bedst om engelsk, men er meget rart og have en på dansk når man skal guide folk igennem noget da de fleste her i landet jo har det på dansk =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Engelsk version af ultimate med dansk installeret bagefter.
    Virker fint. :)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate