Desert Combat 0.7 FULL

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af marquis1
    Mm, tror jeg lige vil prøve et enkelt spil idag :) Måske et lamt spgs., men det er en full install ikke, så skal man ikke have andre versioner af det installeret vel ?


    Næ, det er vist bedst hvis man ikke har andre versioner installeret, men det er jo også nemt at lige fjerne.


    PS. Husk at tage backup at dine profiler så du slipper for at skulle indtaste dine keys igen.... :))


    Er først færdig med hente den om en time, så der er jo lidt ventetid endnu her... ;(

  • Jeg laver lektier, så jeg henter det selvom jeg aldrig har haft Battlefield :] :D


    Man kan jo ligeså godt udnytte sin 2 mbit linje :T

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SjQLunD
    Jeg laver lektier, så jeg henter det selvom jeg aldrig har haft Battlefield :] :D


    Man kan jo ligeså godt udnytte sin 2 mbit linje :T


    Hvis du ikke har BF, så kan du jo ikke bruge DC til noget .... ;)


    Så kan du jo lige så godt hente noget andet .... Som du rent faktisk kan bruge til noget... ;)

  • Jeg sad og spillede 0.7 indtil kl 04 imorges.. DAMN det er fedt.:)


    Der er også lavet en del grafik og lyd ændringer i spillet i den nye patch. Desuden er comp kravet, sænket så langsommere computere kan nemmere game det uden alt for meget lag..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Daniel | Oc-central.dk
    Jeg sad og spillede 0.7 indtil kl 04 imorges.. DAMN det er fedt.:)


    Der er også lavet en del grafik og lyd ændringer i spillet i den nye patch. Desuden er comp kravet, sænket så langsommere computere kan nemmere game det uden alt for meget lag..


    Nice... Ser da frem til at se hvad der er lavet af grafiske "finjusteringer".... :))


    Men mangler stadig 12 min DL-tid, så der er lige tid en kop kaffe... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Nice... Ser da frem til at se hvad der er lavet af grafiske "finjusteringer".... :))


    Men mangler stadig 12 min DL-tid, så der er lige tid en kop kaffe... :))


    Hehe ja glæd dig :D


    It truely Rocks :))

  • Quote

    [i]Oprindeligt indlæg af Daniel | Oc-central.dk
    Hehe ja glæd dig :D


    It truely Rocks :))


    Er der virkelig noget stort mærktbart i forhold til 0,6´eren som også er nice ?.... :))


    Men ser da frem til det.... Afinstallere lige 0,6´erne imens 0,7´er er på vej ned... :))

  • Ja jeg syntes man kan mærke en mærkværdig forskel. Især mht til lag, de har sænket baren på performance, så selvom man ikke har 1024mb ram kan man sagtens spille det. Og lyden er simpelthen uovertruffen:)


    En bane du især kan se forskel i er Urban Siege (Som også er den fedeste;-). Desuden er man jo næsten tvunget til opdatere patchen, da det næsten er umuligt at finde en god server der stadig spiller den gamle patch.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Daniel | Oc-central.dk
    Ja jeg syntes man kan mærke en mærkværdig forskel. Især mht til lag, de har sænket baren på performance, så selvom man ikke har 1024mb ram kan man sagtens spille det. Og lyden er simpelthen uovertruffen:)


    En bane du især kan se forskel i er Urban Siege (Som også er den fedeste;-). Desuden er man jo næsten tvunget til opdatere patchen, da det næsten er umuligt at finde en god server der stadig spiller den gamle patch.


    Okey, men jeg har nu aldrig oplevet lag selvom jeg "kun" har 2*256 mb RAM og instillingerne har ikke just være på medium/minimum *G*.... :))


    Men ser da frem til at se 0,7´eren...

  • GED !.... Den Battlefield 1942 - Patch 1.5-1.6.19 jeg havde liggende var der sgu fejl i .... Nu er jeg nød til at hente den igen fra DailyRush.... :]


    Så skal jeg vente endnu 20 min før jeg kan prøve DC 0.7.... :]

  • Nogen af jer der har oplevet at efter update så kommer der ingen servere i ingame server browseren?


    Jeg bliver nødt til at bruge HLSW.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Skal men ikke ha 0,5 eller 0,6 for at spille 0,7?

    Packard Bell Laptop
    AMD TURION 64 2X TL50
    2GB DDR2 / 160 GB DISK
    15,4" WXGA SKÆRM
    ATI RADEON X2400
    DVD BRÆNDER
    INTEGRERET WEBCAM
    VISTA HOME PREMIUM

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bobcat
    Ikke nok med at jeg dælme sad og brugte 6½ time på at downloade .7N, så var der gud hjælpe mig også CRC fejl i et af maps'ne under installationen. Så nu kan jeg ikke spille Inshallah Valley. ;(


    Kender fornemmelsen. Da min download var på 95%, fik jeg en "server was reset" .... :lame:
    Tror lige jeg henter den med massdownloader nu. Another 45 minutes. :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af master
    Tak for linket


    Jeg har ventet ca 30 min på at komme til at downloade på Fileplanet :clap:


    Så lidt .... Henter altid fra danske servere først og fremmest.... DailyRush når det er BF-stuff... Hvis de har det .... :))