Nem web proxy

  • Meget kort så vil jeg gerne have sat en proxy op i som jeg kan logge ind i via en web side.


    Altså jeg går ind på blabla indtaster brugernavn/pass og browser så den vej igennem.


    Nogen der har en nem løsning på dette ??? Skal kører på en windows maskine.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Problemet med hidemyass er at den er også er blokeret. Det er alle den slags sider som jeg har kunne finde. Så det jeg mangler er en måde at lave min egen som er password beskyttet. Så vil den ikke blive fundet og lukket :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Altså det er fordi at alle de public web proxys er blokeret fra den hjemmeside eller hvad?
    Har du prøvet at lave en VPN? :)

  • [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

    Rettet en gang, sidst af SShadowS ().

  • Har lige testet med google løsning og det virker egentlig ok hvis det er en bestemt side man vil på.


    Den løser dog ikke problemet hvis du f.eks. besøger en side hvor der er embedet et youtube/vimeo klip. Du kan godt komme på siden, men video klippet vises ikke da der er lukket for siden de kommer fra.


    Mest optimale ville nok være en løsning med en god proxy der bare kan tilføjes i browseren, men er lige med at finde en god, stabil og sikker proxy....

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Nevermind. læste kravene forkert

    MSI Z170A Krait Gaming ¦ i5-6600K Skylake ¦ 2x4 TB + 1x2TB WD Green HDD + 960GB Crucial M500 SSD (Steam) & Sandisk X100 128GB SSD (System) ¦ Pny Geforce 770GTX ¦ 16GB HyperX Fury ddr4-2666 ¦ 1000W CM SilentPro (bæh enhed) ¦ Nzxt Kraken X31 ¦ Custom desktop chassis med 3 Arctic Cooling pwm blæsere og tilsluttet 2 skærme.

    Rettet en gang, sidst af neiro ().