Mapload i Bf1942

  • Hej!


    Jeg har 2 venner som også spiller BF1942 som jeg.


    Problemet er bare at de begge kommer ind i map'sne på ca. 3-5sek. altså det tager dem 3-5sek at loade et map hvor det tager mig 16sek!


    Altså de siger at det er efter de fik 1gb ram, men jeg har jo også 1gb ram som kører DUAL og det er altså 1024 Pc3500


    Hvad kan problemet være? - Jeg har været under virtuel hukommelse og sætte sidefil for alle drev til 0mb sådan at den kun loader fra rammene, men det hjalp stadig ikke



    Hvad kan jeg gøre?

    Abit IC7


    4* 256 Kingston HyperX PC3500


    Sapphire 9800pro Ultimate Edition 128mb + (Zalman "F2")


    Pentium 4-C 2,8ghz (SP-94+92mm Zalman "F2")


    Audigy2

  • Jeg har prøvet at defragmentere...


    Er en formatering så sidste løsning?

    Abit IC7


    4* 256 Kingston HyperX PC3500


    Sapphire 9800pro Ultimate Edition 128mb + (Zalman "F2")


    Pentium 4-C 2,8ghz (SP-94+92mm Zalman "F2")


    Audigy2

  • Ja, tag og formater..


    Og evt. lav flere drev.


    selv har jeg 4 drev, og har stortset ikke noget på C:\
    Så jeg formaterer ca. hver 2. uge, det tager kun 45 min. når alt er klar, og det eneste man skal er at sætte cd'en i..


    Derudover elsker jeg når mit system er helt friskt og hurtigt :D


    Kan anbefale det ;)

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP


  • http://www.gamecopyworld.com - så bliver du fri for at sætte CDen I :)) Og det er lovligt, hvis du har købt spillet...


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bobcat
    Jeg har fået at vide at det er ulovligt pga. det ændrer .exe filen hvilket ifølge EULA'en er ikke tilladt.


    Men det holder mig ikke fra at bruge det. :D


    "Ikke Tilladt" og "Ulovligt" er ikke det samme... Selvom man skulle tro det... ;)


    Det er muligt at det ikke er tilladt at officielt gøre det hvis man spørger producenten, men da det ikke er strafbart at gøre det og jeg gør det lige så ofte jeg kan, så betyder det ikke noget hvad producenten af spillet officielt siger med sin lille EULA... :))


  • Æhh husk lige at Windows XP faktisk bliver hurtigere efter ca. 2-3 uger.
    Det skyldes at Windows bla. laver en prefetch mappe med nogle af de ting man bruger hyppigt.
    Der er også andre årsager.
    En geninstallation hver anden uge kan jeg ikke anbefale, jo måske hvis det var Win ME. :D


  • Æhh husk lige at Windows XP faktisk bliver hurtigere efter ca. 2-3 uger.
    Det skyldes at Windows bla. laver en prefetch mappe med nogle af de ting man bruger hyppigt.
    Der er også andre årsager, windows holder faktisk øje med dig så den kan se hvad der skal åbnes hurtigt.
    En geninstallation hver anden uge kan jeg ikke anbefale, jo måske hvis det var Win ME. :D

  • hva så er det så osse li en sikkerheds funktion i XP at den li poster samme tråd 2 gange for at være sikker på folk fatter det :] ;)

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sehested
    hva så er det så osse li en sikkerheds funktion i XP at den li poster samme tråd 2 gange for at være sikker på folk fatter det :] ;)


    Hehe :boxing:

    Packard Bell Laptop
    AMD TURION 64 2X TL50
    2GB DDR2 / 160 GB DISK
    15,4" WXGA SKÆRM
    ATI RADEON X2400
    DVD BRÆNDER
    INTEGRERET WEBCAM
    VISTA HOME PREMIUM

  • Jeg har på mit drev lavet flere partitoner, en til spil, en til programmer osv og en system disk, hvis jeg formaterer mit C: drev med windows på, skal jeg så til at installere alle programmerne og spillene om når de er på en anden partition?

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mdj
    Jeg har på mit drev lavet flere partitoner, en til spil, en til programmer osv og en system disk, hvis jeg formaterer mit C: drev med windows på, skal jeg så til at installere alle programmerne og spillene om når de er på en anden partition?


    Ja det vil jeg mene

    Packard Bell Laptop
    AMD TURION 64 2X TL50
    2GB DDR2 / 160 GB DISK
    15,4" WXGA SKÆRM
    ATI RADEON X2400
    DVD BRÆNDER
    INTEGRERET WEBCAM
    VISTA HOME PREMIUM