"Tilføj ikke Steam-spil"

  • Den laver en genvej inde i steam til dit spil, således at du får steams overlay på.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Som Ayu skriver, så smider den Steam overlayet over spil du starter via "Ikke steam spil" - pas dog på med det, da visse titler (specielt 2d titler såsom Starcraft og Diablo 1/2) fucker op af det, eller crasher. ;)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Og som tilføjelse kan jeg nævne af BFBC2 fungerer upåklageligt med det, og så er det ganske rart at ens steam-mates kan se når man er ingame.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ayu
    Og som tilføjelse kan jeg nævne af BFBC2 fungerer upåklageligt med det, og så er det ganske rart at ens steam-mates kan se når man er ingame.


    Word! Men det vil jeg så lege med :)


    Tak for de hurtige svar! :rules:

  • Nu kom jeg så til at tænke på, om man kan bruge Steams update funktion til BFBC2, for EA's egen er da helt håbløs!


    I så fald, hvilken .exe skal man så linke til i BFBC2 folderen?

  • Update via Steam er mig bekendt kun for Steam-spil.


    Synes ellers ikke jeg har problemer med EAs updater.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

    Rettet en gang, sidst af Renegger ().

  • Ja præcis. Du skal have KØBT/AKTIVERET spillet på steam før at steam vil update... Ellers skal du bruge EA downloader til BC2.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Update via Steam er mig bekendt kun for Steam-spil.


    Synes ellers ikke jeg har problemer med EAs updater.


    Hmm. Sidste gang jeg forsøgte at opdatere BFBC2 med EA updater stod den bare i en time uden den kom videre, så jeg hentede updaten seperat og opdaterede manuelt!