Pak filer.?

  • Haysa.. Jeg skal ændre en fil som heder ( etellerandet.pak ) skal ha lavet den om til .txt men det bliver bare til en masse Vulapyk som man ikke kan tyde..
    Så jeg ville bare høre om man overhovde kan ændre den? eventuelt med et pogram eller noget.! Har prøvet med et program som heder 7-Zip men virker sku ik.! :rolleyes:
    Nogle forslag.?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jimmiuc
    Haysa.. Jeg skal ændre en fil som heder ( etellerandet.pak ) skal ha lavet den om til .txt men det bliver bare til en masse Vulapyk som man ikke kan tyde..
    Så jeg ville bare høre om man overhovde kan ændre den? eventuelt med et pogram eller noget.! Har prøvet med et program som heder 7-Zip men virker sku ik.! :rolleyes:
    Nogle forslag.?


    Som Burger nævner så er det meget normalt at udviklere komprimerer eller krypterer deres data filer - selv hvis det bare er tekst filer. Du bliver nødt til at finde ud af hvilket spil/program filerne er til, og så finde ud af om nogen har lavet et værktøj der kan "bryde/konvetere" formatet til noget læsbart - f.eks. teksturfiler, modeller eller tekst.


    Det kan jo også være et arkiv, som 7Zip ikke forstår, hvilket får det til at ligne volapyk. :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jimmiuc
    ok. jeg må forsøge mig lidt frem.
    Tak.


    hvis du endelig vil chest så gør det da ordenligt som det her: http://sicheats.com/



    har været med til at teste Traineren fra H4X0R til Crysis 2 den funker skam fint, men gider ik selv bruge den ^^